افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

تاریخچه SUV؛ او در پشت پرده، برخی لابی های دولتی و مجلس را شناسایی کرد.

  • کد خبر : 167493
تاریخچه SUV؛  او در پشت پرده، برخی لابی های دولتی و مجلس را شناسایی کرد.

نسل های آینده بدون شک در بررسی عملکرد مجلس یازدهم به موضوع SUV به عنوان یک موضوع کلیدی توجه خواهند کرد. اتفاقی که تا حد زیادی پیشینه برخی لابی های دولتی و مجلس را مشخص کرد و البته حواشی زیادی را نیز به همراه داشت. برای بررسی ابعاد این ماجرا با علیرضا بیگی، نماینده افشاگر […]

نسل های آینده بدون شک در بررسی عملکرد مجلس یازدهم به موضوع SUV به عنوان یک موضوع کلیدی توجه خواهند کرد. اتفاقی که تا حد زیادی پیشینه برخی لابی های دولتی و مجلس را مشخص کرد و البته حواشی زیادی را نیز به همراه داشت.

برای بررسی ابعاد این ماجرا با علیرضا بیگی، نماینده افشاگر به مهم ترین ابعاد این ماجرا پرداخته و می گوید: قبل از اینکه موضوع را مطرح کنم در کمیته نود بررسی شد.

در همین زمینه میرسلیم در مصاحبه ای اعلام کرد که چنین اتفاقی رخ داده اما به سال 1400 و دولت روحانی برمی گردد و ربطی به دولت رئیسی ندارد. بررسی های ما نشان داد شرکتی که ارکان اصلی آن دو بانوی چوپان از کوه های لرستان هستند، شرکتی با سرمایه 100 هزار تومانی به ثبت رسانده است.

نکته مهم این بود که این شرکت توانست برای خرید 300 خودروی شاسی بلند با یک شرکت مطرح به نام بهمن موتور قرارداد ببندد. تاریخ انعقاد این قرارداد مربوط به مرداد ماه 1400 یعنی پایان دولت روحانی است. اما در آن زمان هیچ اتفاقی نیفتاد تا اینکه بحث برکناری وزیر صمت در مجلس مطرح شد. »

وی می افزاید: از 15 اردیبهشت ماه سال جاری که این موضوع رسانه ای شد تا امروز ادامه داشت و در آن زمان موضوع برکناری آقای فاطمی امین از سمت وزیر در شورای اسلامی صمت مطرح شد.

در 15 اردیبهشت امسال اعلام کردم که برکناری آقای فاطمی امین در 8 خرداد 1401 ربطی به اهدای خودروهای اسپرت به برخی نمایندگان مجلس دارد که در نهایت به نتیجه نرسید. این موضوع را به عنوان نماینده مردم در هیئت رئیسه مجلس مطرح کردم.

در حالی که گربه بدون مجوز هیات رئیسه مجلس نمی تواند از درب مجلس عبور کند، مشاهده کردیم که چند وانت وارد محوطه مجلس شده و در پارکینگ و حیاط مجلس پارک کرده اند. پس از افشای این ماجرا، جنجال های زیادی به وجود آمد و از جاهای مختلف برای تکذیب این پرونده موضع گیری هایی صورت گرفت.

منبع: آرمان ملی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.