افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

پیشرفت شگفت انگیز صنعت خودروسازی که داستر و ساندرو تولید می کند! /تصویر

  • کد خبر : 167472
پیشرفت شگفت انگیز صنعت خودروسازی که داستر و ساندرو تولید می کند!  /تصویر

امیر مسعود عابدین: در حالی که اطلاعات دقیق در مورد مدل های جدید داچیا هنوز محدود است، در اینجا خلاصه ای از تمام اطلاعات موجود و رندرهای پیکاپ کراس اوور آینده آمده است. بیشتر بخوانید: پروژه جدید که با نام Dacia C-Neo شناخته می شود، برای پر کردن شکاف در بازار خودرو طراحی شده است. […]

امیر مسعود عابدین: در حالی که اطلاعات دقیق در مورد مدل های جدید داچیا هنوز محدود است، در اینجا خلاصه ای از تمام اطلاعات موجود و رندرهای پیکاپ کراس اوور آینده آمده است.

بیشتر بخوانید:

پروژه جدید که با نام Dacia C-Neo شناخته می شود، برای پر کردن شکاف در بازار خودرو طراحی شده است. بسیاری از خودروسازان تولید خودروهای هاچ بک و سدان های جمع و جور با موتورهای احتراق داخلی (ICE) را متوقف کرده اند یا متعهد شده اند که در این بخش به صورت تمام برقی عرضه شوند. این امر باعث ایجاد شکاف در بازار مدل های بنزینی مقرون به صرفه شده است. داچیا با ارائه خودرویی با فضای داخلی جادار، امکانات ماجراجویانه و قیمت رقابتی، وارد عمل شده تا از این فرصت استفاده کند. این خودرو را به عنوان پاسخ برند رومانیایی به اشکودا اکتاویا در نظر بگیرید که در هر دو مدل هاچ بک و استیت موجود است.

همانطور که در رندرها نشان داده شده است، انتظار می رود Dacia C-Neo از زبان طراحی جدید معرفی شده توسط شاسی بلندهای داستر و بیگستر استفاده کند. این خودرو احتمالاً دارای چراغ های جلو باریک LED، سطوح براق و عناصر طراحی است که معمولاً در کراس اوورها یافت می شود تا حس ماجراجویی را القا کند.

انتظار می رود C-Neo حدود 4600 میلی متر (181 اینچ) طول داشته باشد که منجر به یک کابین جادار می شود. داشبورد و اکثر کنترل‌ها احتمالاً با شاسی‌بلندهای داستر و بیگستر مشترک هستند و به داچیا اجازه می‌دهند در هزینه‌های تحقیق و توسعه صرفه‌جویی کنند. علاوه بر این، طیف گسترده ای از لوازم جانبی داچیا، آن را به گزینه ای ایده آل برای کمپینگ و سایر فعالیت های در فضای باز تبدیل کرده است.

پیشرفت شگفت انگیز صنعت خودروسازی که داستر و ساندرو تولید می کند!  /تصویر

از نظر زیرساخت، کل خط تولید داچیا بر اساس معماری CMF-B گروه رنو است که مزایای صرفه جویی در هزینه را در تولید و توسعه ارائه می دهد. مدل‌های C-Neo نیز از این قاعده مستثنی نیستند و زیربنای خود را با Bigster، شاسی بلند پرچم‌دار بعدی داچیا به اشتراک خواهند گذاشت.

انتظار می‌رود که گزینه‌های موتور شامل نسخه‌های هیبریدی ملایم و دوگانه سوز باشد و در آینده امکان یک هیبریدی پلاگین وجود داشته باشد. در حالی که پروژه C-Neo هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، مدیر عامل داچیا، Denis Le Vot تایید کرده است که این دو مدل جدید در سال 2026 ارائه خواهند شد.

برای مشاهده لیست قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید صفحه لیست قیمت روز خبرآنلاین را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

227227

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.