افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

ضربات مهلک مقاومت فلسطین به اشغالگران در محله های شجاعیه و تفاح غزه

  • کد خبر : 167384
ضربات مهلک مقاومت فلسطین به اشغالگران در محله های شجاعیه و تفاح غزه

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، سرایا القدس اعلام کرد که نیروهایش موفق شدند ورودی یکی از تونل‌های محله شجاعیه غزه را که نیروهای اشغالگر وارد آن شده بودند، منفجر کنند که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای اشغالگر شد. . نیروهای سرایا القدس در عملیاتی دیگر موفق شدند به یک ارتش اشغالگر در […]

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، سرایا القدس اعلام کرد که نیروهایش موفق شدند ورودی یکی از تونل‌های محله شجاعیه غزه را که نیروهای اشغالگر وارد آن شده بودند، منفجر کنند که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای اشغالگر شد. .

نیروهای سرایا القدس در عملیاتی دیگر موفق شدند به یک ارتش اشغالگر در محله طفه غزه حمله کنند.

همچنین نیروهای کتائب المجاهدین اعلام کردند که به محل تجمع نیروها و ماشین آلات نیروهای اشغالگر در شمال غربی منطقه شاطی غزه حمله کردند.

این نیروی مقاومت فلسطین همچنین تاکید کرد که با حملات موشکی و موشکی خود به مواضع رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه حمله کرده است.

در همین راستا الجزیره از درگیری مقاومت فلسطین با استفاده از مسلسل های سنگین با اشغالگران در محله های شمالی و شرقی شهر غزه خبر داد.

رسانه های فلسطینی گزارش دادند که گردان های القسام یک پهپاد نظامی اشغالگر را در آسمان بیت لاهیه در شمال نوار غزه سرنگون کردند. این پهپاد شناسایی «اسکای لارک ۲» در حین انجام یک ماموریت اطلاعاتی سرنگون شد.

شاخه نظامی حماس روز جمعه از سرنگونی پهپاد جاسوسی «اسکای لارک ۲» رژیم صهیونیستی در بیت حانون واقع در شمال غزه خبر داد.

سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین) روز چهارشنبه اعلام کرد که یک فروند پهپاد اسکای ریسینگ به شماره 523 ارتش رژیم صهیونیستی در آسمان شهر غزه منهدم شد.

گردان های القسام و مجاهدین امروز (یکشنبه) در عملیاتی مشترک یک فروند بالگرد آپاچی رژیم صهیونیستی را در جنوب محله الزیتون در شهر غزه با موشک سام-7 مورد حمله قرار دادند.

در عملیاتی دیگر، گردان های شهدای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس با استفاده از بمب و راکت و همچنین گلوله و مسلسل به چندین نیروی ویژه رژیم صهیونیستی در محله الطفه حمله کردند.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز (یکشنبه) در هشتاد و ششمین روز از جنگ اعلام کرد که شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 21 هزار و 822 نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه از هفتم اکتبر تا کنون به 21 هزار و 822 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت غزه نیز آخرین تعداد مجروحان این حملات را 56451 نفر اعلام کرد.

بر اساس بیانیه این وزارتخانه، نیروهای اشغالگر در 24 ساعت گذشته 12 قتل عام جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام دادند که منجر به شهادت 150 نفر و زخمی شدن 286 نفر شد.

گزارش کردن آیرینگروه‌های مقاومت فلسطین در 15 اکتبر 2023 عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و سرانجام پس از 45 روز درگیری و درگیری، در آذرماه آتش‌بس برقرار کردند. 3 از 1402 (24 نوامبر 2023) یک مکث موقت چهار روزه برای تبادل اسرا بین حماس و اسرائیل برقرار شد.

این آرامش در جنگ به مدت هفت روز ادامه یافت و سرانجام در صبح روز جمعه 10 آذر (10 آذر 1392) آتش بس موقت پایان یافت و رژیم اسرائیل حملات خود را به غزه از سر گرفت. این رژیم برای مقابله به مثل در برابر حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست آن و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه های نوار غزه را بسته و این منطقه را بمباران می کند.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.