افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

خبر خوش به طرفداران آیفون/ گوشی ارزان در راه است!

  • کد خبر : 16736
خبر خوش به طرفداران آیفون/ گوشی ارزان در راه است!

اپل قصد دارد با آیفون آیفون Se 4 با محصولات رقابتی و بیشتر کاربران اندرویدی به محصولات خود جذب کند. به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از آی تی رسان؛ در حالي كه در عصر تكنولوژي به سر مي‌رسد، هر روز محصولات جديد شركت‌هاي فناوري را عرضه مي‌كند. شرکت‌های فعال در این حوزه همیشه سعی‌کرده‌اند […]

اپل قصد دارد با آیفون آیفون Se 4 با محصولات رقابتی و بیشتر کاربران اندرویدی به محصولات خود جذب کند.

به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از آی تی رسان؛ در حالي كه در عصر تكنولوژي به سر مي‌رسد، هر روز محصولات جديد شركت‌هاي فناوري را عرضه مي‌كند. شرکت‌های فعال در این حوزه همیشه سعی‌کرده‌اند و بر اساس سلیقه‌ها، دستگاه‌های جدید مجهز به قابلیت‌های خاص به‌فردسازان هستند.

یکی از شرکت‌های طراحی شده است که به محصولات هوشمند، همراه، تبلت، محصولات و غیره می‌پردازد، نام اپل می‌پردازد. این شرکت‌های آیفون‌های خود را در اندازه، رنگ‌بندی قیمت‌های مختلف به بازار عرضه می‌کنند.

حالا این کمپانی اعلام کرده است که قصد دارد به جنگ اندروید برود! اپل قصد دارد با آیفون آیفون Se 4 با محصولات رقابتی و بیشتر کاربران اندرویدی به محصولات خود جذب کند.

آیفون اصلی که در سال 2016 به بازار عرضه شد، از بهترین تراشه اپل می‌کرد و از نظر قیمت نیز در صدر اقتصادی این شرکت قرار داشت. در نتیجه، می‌توان آن را محصولات مشابهی مانند گوگل پیکسل 6a و سامسونگ گلکسی A53 دا.

کمی بعد از سال 2022 نسخه بعدی این به بازار آمد، با همان قدیمی ولی سختافزاری فوق‌العاده قدرتمند! آیفون SE 202 از گوشی های اندرویدی پیشی گرفته شده و در لیست ده برتر جهان.

حالا این شرکت اعلام کرد که می‌خواهد از آیفون SE 4 نسخه 2024 رونمایی کند.

آیفون SE 2024 به جنگ محصولات میان‌رده گوگل و سامسونگ می‌رود

در ابتدا شایعات فراوانی مبنی بر عرضه آیفون SE 2023 منتشر شده بود؛ کمی بعد گفته شد که این محصول در سال 2024 عرضه خواهد شد.

در حال حاضر-چی کو، زنجیره تامین اپل، اعلام کرده که اپل می‌خواهد از آیفون آیفون در بهار 2024 رونمایی کند. این تحلیلگر اشاره می کند آیفون Se4 چیزی از 14 کم و ویژگی های جذابی که در ادامه دادیم، بازار خواهد داشت.

این دستگاه می‌تواند سازندگان گوشی‌های اندرویدی را به زحمت بیاندازد. چرا که شرکت‌ها باید برای بازپس‌گیری کاربران خود با قابلیت‌های دستگاه‌های به‌فرد تولید کنند.

در حالی که سامسونگ و گوگل سعی می‌کنند تا جایی را که می‌توانند از دوربین‌های قدرتمندتر باتری‌های بزرگ و نمایشگرهای با رایت بهتر استفاده کنند، اپل از همان طراحی قدیمی استفاده کرده‌اند و در عین حال، تراش خود را در محصول جدید استفاده می‌کنند.

ویژگی های آیفون SE 4:

طراحی آیفون 14 به همراه ناچ و فیس آیدی
صفحه نمایش اولد 6.1 اینچی با رفرش ریت 60 هرتز
تراشه A16 بایونیک (که احتمالاً در آیفون 15 نیز به کار گرفته شده است) ، 4 تا 6 مدرسه ، 64 گیگابایت ذخیره‌سازی ذخیره‌سازی‌سازی پایه پایه پایه
USB-C (که برای اولین بار در آیفون 15 تعبیه شد) به همراه سرعت شارژ/داده USB 2.0

آیفون xr تولید سال 2018 که قیمتی معادل با 750 دلار داشت، یکی از محبوب‌ترین آیفون‌ها تبدیل شد. اکنون انتظار آیفون Se 4 با قیمت بسیار و ویژگی های بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. احتمالا این محصول 500 دلاری از همان دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی آیفون 14 استفاده کند.

آیفون Se 2022 موفق شد لیست پنجمین گوشی پرفروش جهان قرار گیرد، حالا آیفون آیفون با ظاهری مدرنتر، فیس آیدی و صفحه نمایش اولد 6.1 اینچی در راه است که مطمئناً توجه کاربران اندرویدی بسیاری از آنها به خود جلب خواهند کرد.

نوشته خبر خوش به طرفداران آیفون/ گوشی ارزان در راه است! اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.