افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
8

پاتریک پترسون علیرغم انتقاد از کیلر موری، هیچ «گوساله» ندارد

  • کد خبر : 1673
پاتریک پترسون علیرغم انتقاد از کیلر موری، هیچ «گوساله» ندارد

مدافع گوشه وایکینگ ها گفت که قصد نداشت با نظرات خود در روز چهارشنبه به هم تیمی سابق خود “بی احترامی” کند. وایکینگ هاپشت گوشهپاتریک پترسونروز چهارشنبه زمانی که کلیپی از او گفت:کایلر موریبه هیچکس جز کایلر موری اهمیت نده» در پادکست خود همه چیز تحت پوشش ویروسی شد. روز پنجشنبه، از پترسون در مورد […]



مدافع گوشه وایکینگ ها گفت که قصد نداشت با نظرات خود در روز چهارشنبه به هم تیمی سابق خود “بی احترامی” کند.

وایکینگ هاپشت گوشهپاتریک پترسونروز چهارشنبه زمانی که کلیپی از او گفت:کایلر موریبه هیچکس جز کایلر موری اهمیت نده» در پادکست خود همه چیز تحت پوشش ویروسی شد.

روز پنجشنبه، از پترسون در مورد نظرش در مورد این سوال پرسیده شدکاردینال هاکوارتربک، که در آن او گفت که قصد “بی احترامی” به هم تیمی سابق خود را نداشته و او هیچ “گوشتی” با او ندارد.

پیترسون گفت: «منظورم از نظر من این بود که وقتی شما یک کاراکتر فرنچایز هستید، باید خودتان را به روشی خاص پیش ببرید. از طریق ESPN. “بنابراین، اگر زبان بدن بدی دارید، خرخر می کنید، در کنار زمین قیچی می کنید، فکر می کنید چه نوع انرژی به هم تیمی هایتان می خورد؟

“منظور من در مورد کایلر همین بود. او به خودش اهمیت می دهد زیرا تیم را در اولویت قرار نمی دهد. وقتی یک پرتاب بد انجام می دهید و به کنار زمین می آیید، شانه های خود را رها می کنید، فکر می کنید دفاع چه حسی دارد؟” اگر کوارتربک اصلی ما هیچ انرژی و آتشی نداشته باشد که بتوانیم این بازی را ببریم، چگونه می توانیم؟ این همان چیزی بود که من در مورد مراقبت کایلر به کایلر منظورم بود. شاید من مربی او نباشم، اما اینها نکات، نکاتی است که می تواند به او کمک کند در درازمدت بازیکن بهتری باشد.”

هر زمان که کلیپ اصلی در فضای مجازی پخش می شد، موری به این کامنت در توییتر پاسخ می داد که می گفت پیترسون شماره خود را دارد و می تواند به جای اینکه در پادکست خود فحاشی کند، در مورد آن شخصاً با او صحبت کند.

با این حال، پیترسون روز پنجشنبه خاطرنشان کرد که تا این هفته شماره تلفن موری را نداشت. پیترسون سپس گفت که این هفته با موری تماس گرفته است، اما تا بعدازظهر پنجشنبه، او هیچ خبری از کوارتربک نداشت.

  • پوشش NFL بیشتر:جاش آلن به نمایندگی از NFL در ابتکار My Cause, My Cleats به Sports Illustrated می‌پیوندد.
  • لوایح قرار دادن فون میلر در ذخیره آسیب دیده با آسیب زانو
  • Dolphins-49ers Week 13 Odds, Lines and Spread
  • همه کاردینال ها:کاردینال کیو بی کیلر موری به خاطر تهمت به پاتریک پترسون پاسخ داد 

برای پوشش بیشتر آریزونا کاردینالز، بههمه کاردینال ها. 



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.