افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

گم شدن مرموز اسکار «اصغر فرهادی»؛ ماجرا چیست؟!

  • کد خبر : 16727
گم شدن مرموز اسکار «اصغر فرهادی»؛  ماجرا چیست؟!

فیلم «برنده‌ها» ساخته حسن ناظر داستان کمدی دو کودک و مجسمه اسکاری را در ایران دنبال می‌کند که طی چند اتفاق گم می‌شود. به گزارش صبح امروز، این فیلم را حسن ناظر کارگردان ایرانی-بریتانیایی که نماینده رسمی سینمای بریتانیا در بهترین فیلم بین‌المللی جوایز اسکار بود، ساخته شد، اما در نهایت توانست نامزدهای این شاخه […]

فیلم «برنده‌ها» ساخته حسن ناظر داستان کمدی دو کودک و مجسمه اسکاری را در ایران دنبال می‌کند که طی چند اتفاق گم می‌شود.

به گزارش صبح امروز، این فیلم را حسن ناظر کارگردان ایرانی-بریتانیایی که نماینده رسمی سینمای بریتانیا در بهترین فیلم بین‌المللی جوایز اسکار بود، ساخته شد، اما در نهایت توانست نامزدهای این شاخه را جمع‌آوری کند.

این کمدی ملایم که درباره دو کودک است و یک مجسمه اسکار نیز یکی از شخصیت های آن است، نگاهی به معتبر بزرگ سینمای ایران در خارج از کشور دارد.

داستان فیلم این است که اصغر فرهادی کارگردان بزرگ ایرانی که در اعتراض به ممنوعیت سفر کاربران از سوی دیگران، اسکار ۲۰۱۷ را تحریم کرده است، نمی‌تواند برای دریافت اسکار خود برای فیلم «فروشنده» حضور داشته باشد، اما تولیدکننده مجسمه‌های طلایی باشد. اسکار را برای او به ایران می‌آورد، اما پس از چند اتفاق آن را گم می‌کند.

در ادامه مجسمه به دست می‌رسد و قرار می‌شود از طریق پست به دست اصغر فرهادی برسد، اما پستچی محلی آن را گم می‌کند و مجسمه‌های درخشان، مرموز عجیب و غریب و سنگین در نهایت در جاده‌های گرد و خاکی توسط دو بچه کوچک، یحیی. پارسا مقامی) و لیلا (هلیا محمدخانی) پیدا می شود.

در این فیلم فارسی به زبانی که در ایران فیلمبرداری شده و «نادیرا مورای» و «پاول ولش» از اسکاتلند تهیه کرده اند، مجموعه ای از بازیگران ایرانی شامل رضا ناجی، شهرزاد کمالزاده، عابدینی، محمود جعفری، عزت الله رمضانیفر و اصغر سمسارزاده نقش افرینی کرده است. .

«برنده‌ها» اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم ادینبورگ تجربه کرد و در آنجا جایزه تماشاگران را از آن خود کرد و پس از آن جایزه دیسکاوی جوایز فیلم مستقل بریتانیا را نیز به خود اختصاص داد.

نوشته گم شدن مرموز اسکار «اصغر فرهادی»؛ ماجرا چیست؟! اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.