افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

آپدیت کیف پول موبایل و افزونه مرورگر متامسک منتشر شد. تغییرات جدید چیست؟

  • کد خبر : 16721
آپدیت کیف پول موبایل و افزونه مرورگر متامسک منتشر شد.  تغییرات جدید چیست؟

کیف پول متامسک در آخرین به‌روزرسانی خود اصلاحات مهم را در رابطه با حریم خصوصی کاربران داده است. در این مورد، مشکلی که در هنگام اجرای برنامه‌های مختلف، همه حساب‌های کاربر در این کیف پول به آن برنامه متصل می‌شوند، می‌شوند. به گزارش د بلوکپیش از این که کاربران کیف پول خود را به اپلیکیشن‌های […]

کیف پول متامسک در آخرین به‌روزرسانی خود اصلاحات مهم را در رابطه با حریم خصوصی کاربران داده است. در این مورد، مشکلی که در هنگام اجرای برنامه‌های مختلف، همه حساب‌های کاربر در این کیف پول به آن برنامه متصل می‌شوند، می‌شوند.

به گزارش د بلوکپیش از این که کاربران کیف پول خود را به اپلیکیشن‌های مختلف مرتبط می‌کردند، همه حساب‌های آن‌ها به اپلیکیشن آنلاین مرتبط می‌شدند. حتی اگر کاربرانی به انجام آن نرسیدند. با این، در آخرین بروزرسانی، متامسک این مشکل را حل کرده است.

متامسک در پستی وبلاگی در این رابطه نوشت:

به عنوان مثال ممکن است با حساب شماره 1 خود را به عنوان «حساب عمومی» و در ارتباط با دامنه ENS خود استفاده کنید در حالی که حساب شماره 2 خود را به فعالیت های دیفای اختصاص داده شده و تصمیم بگیرید آن را در حالت خصوصی نگه دارید. کنید. با این بروزرسانی، سایر حساب‌ها با همبستگی نخواهند شد.

در این بروزرسانی نیز میزان داده‌هایی که هنگام استفاده از سرویس‌های شخص ثالث برای آنها ارسال می‌شود محدود می‌شود. علاوه بر این، پس از آن که استفاده از یک حساب در کیف پول متامسک ایجاد می‌کند، می‌تواند هر RPC را ارائه دهد که بخواهد آن را انتخاب کند. ارائه‌دهنده RPC، سرویسی است که برای استفاده با بلوکچین استفاده می‌شود. پیش از این، اینفیورا که متعلق به شرکت کننسیس است، به صورت خودکار برای همه کاربران انتخاب می‌شود.

این اصلاحات پس از تغییرات در برخی از موارد مربوط به حریم خصوصی در ماه فوریه (بهمن) انجام شده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-15 10:52:32

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.