افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

گلسیانی: دیگر نمی گذارم لوکادیا فرار کند! میبرمش تمرین کنم و پیشش میمونم! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 167195
گلسیانی: دیگر نمی گذارم لوکادیا فرار کند!  میبرمش تمرین کنم و پیشش میمونم!  – پرسپولیس نیوز

پس از روزهایی که گیورگی گلسیانی تصمیم گرفت با خبرنگاران صحبت نکند، در آستانه بازی مس رفسنجان به سوالات پاسخ داد و درباره آخرین اتفاقات صحبت کرد. گلسیانی که تنها دو گل تا رسیدن به رکورد آلن ویتل به عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس فاصله دارد، درباره احتمال جذب یورگن لوکادیا در نقل […]

پس از روزهایی که گیورگی گلسیانی تصمیم گرفت با خبرنگاران صحبت نکند، در آستانه بازی مس رفسنجان به سوالات پاسخ داد و درباره آخرین اتفاقات صحبت کرد.

گلسیانی که تنها دو گل تا رسیدن به رکورد آلن ویتل به عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس فاصله دارد، درباره احتمال جذب یورگن لوکادیا در نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرد که جالب توجه است.

وی همچنین به احتمال جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تیم دیگری واکنش نشان داد و از جنجال قوانین جدید نقل و انتقالات و موضوع مالیات آن که منجر به کسر یک امتیاز و سپس بازگشت آن امتیاز شد، صحبت کرد.

مصاحبه را در زیر بخوانید:

ابتدا اجازه دهید در مورد بازی نساجی صحبت کنیم. به نظر می رسید کمی از دست بازیکنان حریف عصبانی شده اید.
نساجی مازندران تیم قابل احترامی است که هواداران زیادی دارد. من یک فصل را در نساجی گذرانده ام و در هر مسابقه تا آخر با هر رقیب مبارزه می کردیم. تنها چیزی که واقعاً من را عصبانی می کند این است که بازیکنان جوانی که فرصت بازی در لیگ را پیدا می کنند فریاد می زنند، خود را روی زمین می اندازند و زمان را تلف می کنند. همه ما باید به تماشایی احترام بگذاریم (فوتبال یک نمایش است)، اگر سری آ ایتالیا را نگاه کنید، داوران سعی می کنند تا جایی که ممکن است بازی را متوقف نکنند، این روند مستقیم در فوتبال اروپاست و ما باید وارد شویم. این آدرس.

پرسپولیس با پیروزی در این دیدار اکنون تنها دو امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. آیا از عملکرد خود در میانه فصل راضی هستید؟
راستش راضی نیستم. ما پتانسیل بیشتری داریم. مشکلات زیادی وجود داشت که از همه ما ناشی می شد. در فوتبال همه جزئیات بسیار مهم است، هر جزئیات می تواند بر کیفیت یا نتایج تأثیر بگذارد. پرسپولیس بازی کردن در پرسپولیس فشار زیادی دارد، این بد نیست، برعکس خوب است. این فشار به ما انگیزه بیشتری می دهد. فصل گذشته هم مشکلاتی داشتیم اما در نهایت توانستیم محکم بمانیم و با تلاش زیاد مستحق 3 عنوان قهرمانی بودیم.

* شما اخیرا توانستید به رکورد 14 گل برسید و دومین گلزن برتر خارجی باشگاه پرسپولیس شوید. وقتی به تیم آمدی انتظار چنین آمار خوبی را داشتی؟

من آمار را دنبال نمی کنم، از شما (خبرنگاران) شنیدم. این باشگاه تاریخ بزرگی دارد، خارجی های زیادی بازی کرده اند، عمدتا بازیکنان هجومی و واقعا عجیب است که هیچکس بیش از 16 گل به ثمر نرسانده است. این واقعیت یک نکته مهم را نشان می دهد: سازگاری خارجی ها با لیگ ایران بسیار سخت است. در ابتدا همه فکر می کردند کار آسانی است، اما در مواجهه با مشکلات، چالش ها و فشارها، به ندرت توانایی خود را نشان می دهند. من در زندگی مسیر سختی را پشت سر گذاشته ام و افتخار می کنم که هرگز تسلیم نشدم و سعی کردم بدون بهانه جلو بروم.

اگر پنالتی الدیل گل می شد شما فقط یک گل از آلن ویتل عقب بودید. من معتقدم این حسرت همیشه با شما خواهد بود.
من از هیچ چیز پشیمان نیستم، این فوتبال است و هر کسی ممکن است یک پنالتی را از دست بدهد. اما اگر تمام بازی های مرحله گروهی AFC را آنالیز کنیم باید امتیاز بیشتری می گرفتیم. همه می گویند جورجی پنالتی را از دست داد وگرنه می توانستیم در فاز بعدی بازی کنیم، اما اولاً این واقعیت نیست که با آن پنالتی آن مسابقه را می بردیم، ثانیاً تحلیل حرفه ای از شرایط نیست.

البته شاید هواداران پرسپولیس با این موضوع موافق نباشند. با این حال، اخیراً موضوع “مالیات” او به شدت بحث برانگیز شده است. ممکن است برای ما توضیح دهید؟
در مورد مالیات نمی توانم نظر بدهم، چه توضیحی بدهم؟ من در ریاضی خیلی خوب بودم، اما هنوز نمی توانم اصول محاسبه مالیات را درک کنم.

مشکل اینجاست که فدراسیون گفت به پرسپولیس فرصت داده اند تا قراردادش را اصلاح کند، اما شما ابتدا از این کار خودداری کردید. درست است؟
اطلاعات مربوط به قرارداد من عمومی یا محرمانه نیست، بنابراین باید به اطلاعات محرمانه احترام بگذارم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که هیچ چیز غیرقانونی وجود ندارد و هیچ توافق جانبی وجود ندارد.

نظر شما به عنوان یک خارجی در مورد دستورالعمل جدید ایران برای نقل و انتقالات چیست؟
وقتی چیزها را نمی فهمم، همیشه ترجیح می دهم سکوت کنم. واقعا نمی دانم چرا فدراسیون پیچیدگی های جدیدی ایجاد کرد. همه قوانین باید توضیح منطقی داشته باشند. اما وقتی محدودیت بودجه وجود دارد و در عین حال محدودیت بازیکنان خارجی افزایش یافته است، منطقی به نظر نمی رسد. سوالات زیادی هم هست اما همانطور که گفتم ترجیح می دهم سکوت کنم.

اخیرا بحث در مورد بازگشت یورگن لوکادیا داغ شده است. او سال گذشته در مصاحبه ای به کنایه از تعهدش به پرسپولیس صحبت کرد. نظر شما در مورد بازگشت احتمالی او چیست؟
نمی دانم این اطلاعات چقدر صحت دارد، اما فقط می توانم از او استقبال کنم، او بازیکن بزرگی است. من شخصا او را به تمرین و بازی می برم و نگهش می دارم تا فرار نکند (با طنز).

پس از بازی فردا لیگ برتر ایران به مدت 40 روز تعطیل است. برای تعطیلات چه برنامه ای دارید؟
برخی از مشکلات سلامتی دارم که برای بهبود آنها زمان خواهم داشت. احتمالاً 2-3 هفته می شود و من پیش خانواده ام می مانم.

با توجه به پرداخت مطالبات پرسپولیس بحث جدایی آنها منتفی است؟
من تا تابستان با پرسپولیس قرارداد دارم و فقط به اهدافم با پرسپولیس فکر می کنم.

دوست دارم در پایان درباره دربی صحبت کنید. شما 4 بار در دربی بازی کردید اما این بار بازی بسیار جنجالی بود. حالا که چند هفته از این مسابقه می گذرد، نظر شما در مورد این مسابقه و تصمیمات VAR چیست؟
بازی خسته کننده بود، با توقف های زیادی. وقتی می‌گویم باید به تماشایی احترام بگذاریم، به این معناست که ما به‌عنوان بازیکن، داور، مربی، هوادار، اتاق واقعیت مجازی و همه باید به تماشایی و ذات فوتبال احترام بگذاریم. هر 5 دقیقه یک داور جلوی صفحه VAR می ایستاد و من چند بازیکن آبی را در کنار آنها دیدم که صحنه ها را بررسی می کردند! آنها تمام مدت بازی را متوقف می کردند و فریاد می زدند. پویایی و ریتم بازی از بین رفته بود و کیفیت وجود نداشت. ما نمی توانیم با این نگرش لیگ را توسعه دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.