افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

انتقادات شدید از خواننده زیبا و حریص آلمانی!

  • کد خبر : 16718
انتقادات شدید از خواننده زیبا و حریص آلمانی!

لنا مایر لندروت یکی از موفق‌ترین خوانندگان آلمانی است، با این حال کاربران این خواننده را یک کلاه برداری موذیانه خطاب کرده‌اند! اسمارتک نیوز– لنا مایر لندروت با ایده ای که برای نزدیکتر کردن ارتباط خود با طرفداران اجرا کرده است، طرفداران را ناراحت و آزرده خاطر کرده است! به گزارش گروه ترجمه اسمارتک نیوز، […]

لنا مایر لندروت یکی از موفق‌ترین خوانندگان آلمانی است، با این حال کاربران این خواننده را یک کلاه برداری موذیانه خطاب کرده‌اند!

اسمارتک نیوز– لنا مایر لندروت با ایده ای که برای نزدیکتر کردن ارتباط خود با طرفداران اجرا کرده است، طرفداران را ناراحت و آزرده خاطر کرده است!

به گزارش گروه ترجمه اسمارتک نیوز، لنا مایر لندروت با انتشار آدرس وبسایت جدید و متفاوت خود از آخرین پروژه خود انجام داده است.

پروژه‌ای به نام «دنیای لنا»، سایتی که طرفداران می‌توانند در آن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، آهنگ بدهند و از ویژگی‌هایی که گوش‌ها را می‌پذیرند.

اما این ایده‌ی تازه و متفاوت طرفداران این خواننده است که یکی از داوران برنامه The Voice کودکان در آلمان است، را ناراحت کرده است.

ایده جدید خانم خواننده با استقبال همراه نشد!!

لنا با انتشار این خبر نوشت: «دوران در راه است. اتفاقات جدید و جالبی در راه است. ما وقت و انرژی زیادی بر روی این طرح گذاشته شده است.

می‌خواهم دنیای لنا را به شما معرفی کنم. فضایی که شما در آن می‌توانید با لنا و دیگر طرفداران تبادل نظر کنید.

به محتوای انحصاری دسترسی داشته باشید، با هم موسیقی گوش بدهید، با هم ارتباط برقرار کنید و بهترین تجربه‌ها را داشته باشید. جامعه‌ای مخصوص به طرفداران لنا.»

این خبر برای طرفداران واقعی لنا بسیار هیجان انگیز بوده است. به گزارش اسمارتک نیوز با این حال کاربران بسیاری اعتراض کرده‌اند که هزینه عضویت در این وب سایت بسیار زیاد و غیر منطقی است.

برای یک سال عضویت در این سایت و استفاده از امکانات ویژه آن طرفداران باید مبلغ 39 یورو پرداخت کنند.

با این سایت نسخه‌های مجانی نیز دارد، طرفداران اعتراض کرده‌اند که این نسخه عمل به درد نخور است و هیچ امکانی وجود ندارد که برای افراد همراه باشد.

طرفداران این خواننده موفق در تابستان سال گذشته نیز جنجال دیگری بر پا کرده بودند.

پس از لغو کنسرت‌های تابستانی این خواننده و اعلام همکاری با برند لوکس کارتیه، طرفداران زیادی به لنا اعتراض کردند.

آن‌ها معتقدند با حمایت‌های مالی چنین برندهایی این خواننده به لغو کنسرت‌های خود و به تعویق انداختن موسیقی ساختن ادامه خواهد داد.

نوشته انتقادات شدید از خواننده زیبا و حریص آلمانی! اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.