افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

اعتراف عجیب مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان

  • کد خبر : 167123
اعتراف عجیب مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اذعان به عملکرد ضعیف تیمش در نیم فصل اول لیگ از تغییرات زیادی در نیم فصل دوم این تیم خبر داد. سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اذعان به عملکرد ضعیف تیمش در نیم فصل اول لیگ از تغییرات زیادی در نیم فصل دوم این تیم خبر […]



سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اذعان به عملکرد ضعیف تیمش در نیم فصل اول لیگ از تغییرات زیادی در نیم فصل دوم این تیم خبر داد.






اعتراف عجیب مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان


سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اذعان به عملکرد ضعیف تیمش در نیم فصل اول لیگ از تغییرات زیادی در نیم فصل دوم این تیم خبر داد.

سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از شکست دو بر صفر تیمش در جمع هواداران گفت: فکر می کنم این بازی بد ما پایانی بر عملکرد ما در نیم فصل اول بود. با وجود موقعیت های خوبی که در نیمه اول و دوم داشتیم نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و مجازات شدیم. به تیم هواداران تبریک می گویم. من هم به افشاریان به خاطر این داور جوان که سوت بازی را زد تبریک ویژه می گویم. فکر می کنم او خیلی خوب سوت زد و خوشحال بودیم که داوران جوانی داریم.

وی ادامه داد: فکر می کنم زمان خوبی برای استراحت است. تغییرات زیادی خواهیم داشت. امروز از همه بچه ها به خاطر عملکردشان تشکر کردم. شاید من در انتخابم اشتباه کردم و شاید توانایی بچه ها هم همینطور بود. ما تغییرات زیادی داریم و انشالله ظرف 72 ساعت باید جدایی ها را اعلام کنیم و تیم را ترمیم کنیم. ما باید این تاخیر را جبران کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در نیم فصل اول فقط یک برد کسب کرده و برای نیم فصل دوم چه برنامه ای دارد، گفت: اگر آمار را بگیریم شاید درصد کمی داریم. پیش بینی کرد که امروز باختیم. ما از موقعیت ها استفاده نمی کنیم. شاید بچه ها از دو بازی سخت پرسپولیس و مس رفسنجان خسته شده بودند و شاید وقتی باختیم خودشان را برنده می دانستند. به نظر من هم بازی خوبی ارائه نکردیم. شاید اگر در هفته های قبل شکست می خوردیم بهتر بازی می کردیم. مسئولیت باخت با من است و در 72 ساعت خودمان را تشویق می کنیم و تیم را تقویت می کنیم.

پورموسوی درباره اینکه چه خطوطی را تغییر خواهد داد و آیا باشگاه ظرفیت جذب بازیکنان مورد نظر خود را دارد یا خیر، تصریح کرد: با مدیران باشگاه صحبت کردم. تلاش ما این است که در همه پست ها بازیکن بگیریم. واقعیت این است که تیم در رده شانزدهم باید تغییر کند. ما نمی توانیم عملکرد خود و بازیکنان را توجیه کنیم. جای کادر مربیگری را تغییر می دهیم و اگر در مورد بازیکن باشد باید بازیکن جذب کنیم. اگر قرار است این اتفاق بیفتد ترجیح می دهم با بازیکنان جوان به کارمان ادامه دهیم. ما باید روت کنیم. اگر تقصیر من است، باید تغییراتی ایجاد کنم. به عنوان مثال، امروز ما دو توپ در خط نخوردیم. ربطی به مربی نداره موقعیت هایی ایجاد کردیم و توپ از روی خط وارد دروازه نشد. در این شرایط طبیعتاً تقصیر بازیکن است اما قطعاً باید در همه پست ها خودمان را تقویت کنیم./تسنیم