افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

بازار خودرو در وضعیت بدی قرار دارد

  • کد خبر : 166996
بازار خودرو در وضعیت بدی قرار دارد

آفتاب نیوز: سعید موتمانی با بیان اینکه این روزها بازار خودرو دوباره به یک فاجعه تبدیل شده است، اظهار کرد: در روزهای اخیر قیمت اکثر خودروهای تولیدی در کشور افزایش یافته است و همزمان با افزایش قیمت خودرو در داخل، قیمت خودروهای وارداتی و قیمت ها افزایش یافته است. برخی از خودروهای مونتاژ شده نیز […]

آفتاب نیوز:

سعید موتمانی با بیان اینکه این روزها بازار خودرو دوباره به یک فاجعه تبدیل شده است، اظهار کرد: در روزهای اخیر قیمت اکثر خودروهای تولیدی در کشور افزایش یافته است و همزمان با افزایش قیمت خودرو در داخل، قیمت خودروهای وارداتی و قیمت ها افزایش یافته است. برخی از خودروهای مونتاژ شده نیز افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: دلیل اصلی افزایش قیمت خودروها عدم عرضه خودرو توسط خودروساز است، در بازار خودرو به اندازه کافی وجود ندارد، بنابراین قیمت خودروهایی که به فروش نمی رسند افزایش یافته یا می فروشند. کمتر

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو تصریح کرد: خودروهای پژو و دانا در روزهای اخیر گران شده اند.

وي افزود: قيمت پژو پارس غيبري از 515 ميليون تومان به حدود 560 ميليون تومان و قيمت پژو صفاري از 560 به 583 ميليون تومان افزايش يافته است.

وی گفت: در ماه های اخیر محصولات سایپا افزایش قیمتی نداشته است اما با توجه به آشفتگی بازار خودرو، قیمت محصولات این خودروساز از جمله کوییک افزایش یافته است، به طوری که تغییر کوییک تقریباً 4 میلیون تومان افزایش یافته است. کوییک اتوماتیک بین 15 تا 17 میلیون تومان افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه های خودرو تصریح کرد: قیمت هایما اس هفت نیز از یک میلیون و 450 هزار تومان به یک میلیون و 505 هزار تومان و قیمت فیدلیتی نیز در سال های اخیر از 50 به 60 میلیون تومان افزایش یافته است. روزها. با وجود افزایش قیمت خودرو، بازار همچنان راکد است و معاملات زیادی انجام نمی شود.

موتمانی با اشاره به افزایش قیمت خودروهای وارداتی گفت: تعداد خودروهای وارداتی که به مشتریان تحویل داده شده اند بسیار اندک بوده و آثار آن در بازار محسوس نیست اما در آگهی های فروش خودرو مشاهده می شود که برخی از فروشندگان این خودروها را با قیمت بسیار بالا عرضه می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.