افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

مقایسه گوشی Honor X7a با نوکیا G21; کدام را بخریم؟

  • کد خبر : 166958
مقایسه گوشی Honor X7a با نوکیا G21;  کدام را بخریم؟

در عین حال، نوکیا جی 21 با طراحی جذاب، باتری مقرون به صرفه و ویژگی های کاربردی، گزینه ای عالی برای کارهای روزمره است. قیمت گوشی افتخاری x7a و Nokia G21 در یک محدوده قرار دارند. در این مقاله به بررسی جزئیات ظاهری، امکانات نرم افزاری و ویژگی های سخت افزاری این دو موبایل می […]

در عین حال، نوکیا جی 21 با طراحی جذاب، باتری مقرون به صرفه و ویژگی های کاربردی، گزینه ای عالی برای کارهای روزمره است. قیمت گوشی افتخاری x7a و Nokia G21 در یک محدوده قرار دارند. در این مقاله به بررسی جزئیات ظاهری، امکانات نرم افزاری و ویژگی های سخت افزاری این دو موبایل می پردازیم و با مقایسه هر دو محصول، شما را برای خرید بهتر راهنمایی می کنیم.

مقایسه گوشی آنر X7a با نوکیا G21: طراحی ظاهری

آنر X7a و نوکیا G21 از نظر ابعاد و وزن نسبتا مشابه هستند، اما طبق اطلاعات گزارش شده، آنر که مدل نوکیا G21 با ابعاد 164.6 در 75.9 در 8.5 میلی متر و وزن 190 کمی کوچکتر و سبک تر است. گرم این تفاوت ها می تواند بر ترجیحات فردی در هنگام انتخاب گوشی تأثیر بگذارد، زیرا تفاوت در ابعاد و وزن تأثیر زیادی بر تجربه کاربر و راحتی دستگاه دارد.

مقایسه گوشی آنر X7a با نوکیا G21: صفحه نمایش

نوع و اندازه صفحه نمایش Honor X7a و Nokia G21 برای بهبود تجربه کاربری بسیار مهم است. کیفیت وضوح، وضوح و تنوع رنگ به طور مستقیم بر مشاهده تصاویر، فیلم ها، بازی ها و حتی خواندن متن تأثیر می گذارد. صفحه نمایش بزرگ تجربه گوشی را بهبود می بخشد و جذابیت کاربر را افزایش می دهد. ابعاد و کیفیت صفحه نمایش نیز می تواند تاثیر زیادی در این موضوع داشته باشد و در انتخاب گوشی بسیار مهم تلقی می شود.

صفحه نمایش گوشی های Honor X7a و Nokia G21 به ترتیب دارای فناوری TFT LCD و IPS LCD هستند. TFT LCD با انتقال اطلاعات به هر پیکسل روشنایی بالا و کنتراست عالی را نمایش می دهد. در حالی که IPS LCD تجربه بصری بهتری را با زاویه دید گسترده تر ارائه می دهد. علاوه بر این، اندازه صفحه نمایش آنر این مقایسه نشان می دهد که این گوشی ها از برخی جهات تقریبا شبیه به یکدیگر هستند، اما گوشی آنر با صفحه نمایش بزرگتر به کاربر اجازه می دهد تا تجربه بصری راحت تری را در طیف وسیع تری از صفحه نمایش داشته باشد.

مقایسه گوشی آنر X7a با نوکیا G21: سخت افزار

گوشی آنر دارای تراشه Mediatek MT6765H Helio G37 (12 نانومتر) و پردازنده مرکزی هشت هسته ای با هشت هسته Cortex-A53 با فرکانس 2.3 و 1.7 گیگاهرتز است.این گوشی همچنین دارای پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 است. در مقابل، گوشی نوکیا دارای تراشه Unisoc T606 (12 نانومتری) با CPU هشت هسته‌ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز برای هسته‌های Cortex-A75 و 1.6 گیگاهرتز برای هسته‌های Cortex-A55 است. علاوه بر این، این گوشی از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MP1 بهره می برد.

اگرچه این مشخصات تفاوت های مهمی را در ساختار پردازنده ها و گرافیک نشان می دهد، اما انتخاب بهترین گوشی به نیازهای شخصی و استفاده مورد نظر بستگی دارد. اگر به دنبال کارایی بالا و اجرای برنامه ها و بازی های سنگین هستید، گوشی آنر با تراشه Helio G37 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 مناسب تر است. از طرفی گوشی نوکیا جی 21 گزینه بهتری برای کاربرانی خواهد بود که به دنبال تجربه ای راحت و بدون دردسر برای رفع نیازهای عادی روزانه خود هستند.

مقایسه گوشی آنر X7a با نوکیا G21: نرم افزار

گوشی Honor با Magic UI 6.1 از نسخه سیستم عامل اندروید 12 بهره می برد. Magic UI 6.1 نیز تجربه کاربری بهبود یافته ای را با ویژگی های خاص خود ارائه می دهد. از سوی دیگر، گوشی نوکیا با اندروید 11 عرضه می شود و می توان آن را به اندروید 13 ارتقا داد. این نشان دهنده تعهد نوکیا به ارائه به روز رسانی های نرم افزاری برای بهبود عملکرد و طول عمر دستگاه است. با در نظر گرفتن این موضوع، انتخاب بین این دو گوشی به ترجیحات و نیازهای شخصی کاربر بستگی دارد، زیرا هر یک از آنها ویژگی ها و عملکردهای منحصر به فردی را ارائه می دهند که بسته به نیاز شما می تواند موثر باشد.

مقایسه گوشی آنر X7a با نوکیا G21: دوربین

افتخار این دوربین می تواند ویدیوهایی با وضوح 1080p و 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی های جذاب این گوشی است. گوشی نوکیا G21 همچنین دارای یک دوربین پشتی با لنز 50 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و عمق است. این دوربین همچنین قادر به فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی نیز قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080p را دارد.

مقایسه دوربین Honor X7a و Nokia G21

در مورد دوربین ها، هر دو گوشی با ویژگی ها و قابلیت های خوبی برای عکاسی و فیلم برداری وارد بازار شده اند. از سوی دیگر مشخص است که Honor X7a با دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض اضافی در پشت بدنه نسبت به نوکیا G21 کمی جلوتر از رقبا است. با این حال، بسته به نیازها و ترجیحات فردی، انتخاب بهترین تلفن ممکن است برای هر کاربر متفاوت باشد.

مقایسه گوشی آنر X7a با نوکیا G21: باتری

گوشی هوشمند Honor X7a با باتری 5330 یا 6000 میلی آمپر ساعتی Li-Po با شارژ سریع 22.5 واتی و شارژ معکوس 5 واتی تجربه باتری متفاوت و برتری را ارائه می دهد. در همین حال، نوکیا G21 دارای باتری بادوام با باتری Li-Po با ظرفیت 5050 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است. اگر به ظرفیت باتری بیشتر و قابلیت شارژ سریعتر نیاز دارید، گوشی honor x7a به نظر می رسد انتخاب مناسب تری باشد. از طرفی گوشی موبایل نوکیا جی 21 با ظاهر خوب و باتری مناسب گزینه ای متعادل و کارآمد برای استفاده روزانه است.

نتیجه

Honor X7a و Nokia G21 گوشی های میان رده ای هستند که دارای چندین ویژگی هستند. Honor X7a دارای یک دوربین هوشمند، یک صفحه نمایش بزرگ و قدرتمند است که از نظر عملکرد برجسته است. در مقایسه، Nokia G21 جذابیت خود را با مقاومت در برابر ضربه بالا و ارائه عملکردهای بسیار آسان برای دسترسی به دستگاه افزایش می دهد. انتخاب بین این دو بستگی به ترجیحات فردی دارد. اما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید گوشی با پشتیبانی فرنا تماس گرفته و از مشاوره رایگان در این زمینه بهره مند شوید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.