افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

بهترین کرم برای روتین پوست / دختران اروپایی در سال 2024 اینگونه هستند. پوست شما خیلی نرم است

  • کد خبر : 166912
بهترین کرم برای روتین پوست / دختران اروپایی در سال 2024 اینگونه هستند. پوست شما خیلی نرم است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- داشتن پوستی زیبا و شفاف نیاز به مراقبت های لازم دارد که شاید هر خانمی به آن توجهی نداشته باشد، پس این مایه شرمساری است! وقتی می خواهید آرایشی زیبا و صاف داشته باشید، حتما ابتدا باید پوست خود را آماده کنید. پوست همینطور است، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- داشتن پوستی زیبا و شفاف نیاز به مراقبت های لازم دارد که شاید هر خانمی به آن توجهی نداشته باشد، پس این مایه شرمساری است! وقتی می خواهید آرایشی زیبا و صاف داشته باشید، حتما ابتدا باید پوست خود را آماده کنید. پوست همینطور است، مثل خودکار نیست که یک روز در دستمان بماند و بعد با آب و صابون تمیز شود. بلکه اگر لکه ای روی آن بیفتد زمان زیادی طول می کشد تا خودش ترمیم شود و دوباره آن قطعه صاف و شفاف شود. پوست شما مانند کودکی است که نیاز به مراقبت و نگهداری مداوم دارد تا خوب شود.

اما چگونه؟ داشتن یک روال پوستی خوب مهم است، به خصوص برای کسانی که کار می کنند یا به دانشگاه می روند یا هر روز آرایش می کنند. چرا می آیی و مواد آرایشی زیادی روی پوست بیچاره می گذاری، بیرون می آوری و در خاک و در هوای سرد و گرم می گذاری و توقع داری که برایت خوب و زیبا بماند؟ البته فقط ژن پوست خوب میتونه اینجوری باشه و همیشه اینطوری نیست!

اگر به داشتن پوستی زیبا علاقه دارید، توجه کنید. چطوری میپرسی؟ برای اطلاع از جزئیات کار با ما همراه باشید.

محصولات پوست و دسته بندی آنها

جدا از این که پوست ها انواع مختلفی دارند و به سه دسته خشک، چرب و معمولی تقسیم می شوند، اما حتی اگر در یک دسته مثلاً چرب باشید، این احتمال وجود دارد که یک کرم برای شما مفید باشد نه برای شما. دیگری که البته این روش برای هر فردی متفاوت است. به همین دلیل است که باید محصول مناسب خود را پیدا کنید. به غیر از روتین، برخی از افراد ممکن است نیاز به درمان هفتگی یا ماهانه پوست داشته باشند، اما از آنجایی که اغلب حوصله این همه نظارت را ندارند، ترجیح می دهند یک برنامه روزانه داشته باشند. روال باید صبح به صبح و شب به شب باشد.

مهم نیست دلیل خشکی پوست شما چیست، مهم این است که سعی کنید با محصولات خوب این خشکی را برطرف کنید. به عنوان مثال، در زیر با مراحل روتین و محصولات توصیه شده آشنا خواهیم شد.

شستشو: شوینده ای بخرید که به لایه بیرونی پوست آسیب نرساند.

پاکسازی: یک تونر بدون الکل برای تنظیم PH پوست

درمان: استفاده از سرم مناسب برای درمان خشکی بسیار مهم است.

حفظ رطوبت: مرطوب کننده شما باید مغذی و عاری از مواد کمدوژن باشد!

محافظت: محصولی که از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید و آسیب های ناشی از آن محافظت می کند.

شوینده مناسب پوست شما چیست؟

اولین قدم در روتین پوست شما یک پاک کننده آبرسان است. شوینده های حاوی هیالورونیک اسید می توانند پیشنهادهای خوبی باشند، توجه داشته باشید که شوینده مناسب برای پوست های چرب می تواند چربی پوست را پاک کند، پس حتما به دستورالعمل های روی محصول توجه کنید.

ژل پاک کننده صورت لافار مدل 03 مخصوص پوست های خشک و حساس

mootanroo-the-face-washer-farrerr-1

کدام تونر برای پوست شما مناسب است؟

ماده اصلی مورد استفاده در تمام تونرها الکل است که پوست را خشک می کند. بنابراین هنگام خرید به دو ویژگی توجه کنید: تونر باید بدون الکل باشد و دیگری باید دارای ترکیبات موثری باشد که سطح PH پوست را تنظیم می کند.

تونر پاک کننده و مرطوب کننده با اسید هیالورونیک Bioaqua

dddd

کدام محصول ضد آفتاب برای پوست شما مناسب است؟

استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب می تواند از آسیب های پوستی ناشی از اشعه ماوراء بنفش (UV) جلوگیری کند. البته کرم های ضد آفتاب فقط به کرم ها محدود نمی شوند و انواع مختلفی از اسپری ها، لوسیون ها و حتی رژ لب های ضد آفتاب وجود دارند که می توانید تهیه کنید. مراقبت از لب های خود را فراموش نکنید.

ضد آفتاب مایع بی رنگ من مدل هیالورونیک اسید SPF50

my-fluid-sunscreen02-1



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.