افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
7

3 مورد مهم که در دکوراسیون جدید عید از مد می افتند / در عوض تبدیل به ترند می شوند، بسیار خوب هستند

  • کد خبر : 166880
3 مورد مهم که در دکوراسیون جدید عید از مد می افتند / در عوض تبدیل به ترند می شوند، بسیار خوب هستند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مد نه تنها سبکی است که پیشرفت می کند و به ظاهری دیگر تبدیل می شود، بلکه همه چیز به ویژه دکوراسیون را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند ترندهای جذاب خود را ایجاد کند. هر ساله عناصری به طراحی خانه اضافه می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مد نه تنها سبکی است که پیشرفت می کند و به ظاهری دیگر تبدیل می شود، بلکه همه چیز به ویژه دکوراسیون را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند ترندهای جذاب خود را ایجاد کند. هر ساله عناصری به طراحی خانه اضافه می شود و گزینه هایی کاهش می یابد که می تواند به زیبایی و تنوع آن کمک کند. اما همیشه اینطور نیست که گام جدیدی برداشته شود و ممکن است کالایی که صد سال پیش مد بود دوباره در بورس عرضه شود یا آنچه بیست سال پیش محبوبیت داشت تبدیل به یک شود! روند جدید با یک تغییر کوچک!

با این حال، دکوراسیون تاثیر زیادی در زندگی مردم دارد، زیرا خانه جایی است که مردم در آن خسته یا خوشحال هستند، هر کجا که باشد، بین خونشان و جایی که آرامش پیدا می کنند. از طرفی زیبایی و زشتی خانه تاثیر مستقیمی در روحیه افراد دارد و برای شما خوشایند است که به خانه ای تمیز و زیبا برگردید یا ببینید خانه شما به هم ریخته و پر از چیزهای نه چندان زیاد است. زیبا. چیزها! احتمالا در موقعیت دوم بیشتر خسته خواهید شد. البته این گفته ها به این معنا نیست که همه لوازم و دکوراسیون باید مجلل و گران قیمت باشند، بلکه هر خانه ای می تواند بنا به سلیقه و بودجه اش یک آشیانه جذاب برای خود بسازد.

اما آیا می خواهید در عید آشپزخانه شما کمی شیک تر باشد؟ پس خوب است با لباس هایی که در سال 2024 از مد می افتند و لباس هایی که مد می شوند و تغییر کوچک یا بزرگی به آنچه مد دکوراسیون محسوب می شود، بشناسید.

سنگ کوارتز وارد عمل شده و مهره زیبایی می سازد

آشپزخانه برای هر خانه ای چه از نظر عملکرد و چه از نظر ظاهر آن بسیار مهم است. به گفته دانیل پردو، طراح داخلی و بنیانگذار DK Homes، سنگ کوارتز در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین عناصر آشپزخانه تبدیل شده است که در سال 2024 در صدر لیست محبوب ترین ها قرار خواهد گرفت.

پاردو می گوید: این سنگ بسیار شبیه سنگ مرمر است اما با این تفاوت که دوام بیشتری دارد و نیاز به نگهداری کمتری دارد. او ادامه می‌دهد و می‌گوید این سنگ همچنان همان سنگی است که خیلی‌ها انتخاب کرده‌اند و ترند سال جدید است.

قطعا استفاده از این سنگ به جای سنگ مرمر می تواند جالب و مجلل باشد و درخشندگی جدیدی به آشپزخانه شما ببخشد.

دکوراسیون آشپزخانه

وسایل مد برنجی به خوبی بلعیده شده اند

شیر آب یکی از قطعاتی است که نه تنها کاربرد فوق العاده مهمی در آشپزخانه دارد، بلکه از نظر ظاهری نیز برای سینک که یکی از سه عنصر مهم آشپزخانه است، اهمیت دارد. از شیرها گرفته تا وسایل روشنایی، خوب است که همه آنها برنجی هستند، زیرا برنج یک انتخاب محبوب در آشپزخانه محسوب می شود و انتظار می رود هر دو این روند را ادامه دهند زیرا هنوز مد هستند.

خوب است بدانید که برنج های برس خورده و صیقلی یکی از بهترین گزینه های امروزی هستند و نکته اینجاست که هر دو می توانند به فضا گرما و انرژی ببخشند.

دکوراسیون آشپزخانه

برای تغییر برچسب کابینت یا کابینت؛ رنگ گرم را فراموش نکنید

جالب است بدانید که تاما بل، طراح داخلی تاما بل دیزاین می گوید بسیاری از مشتریان می آیند و کابینت های سفید خود را برای رنگ های گرم تر عوض می کنند و دوست دارند فضای دلپذیرتری در آشپزخانه ایجاد کنند.

بل می‌گوید: البته، اگرچه هنوز هم با آشپزخانه‌هایی با کابینت‌های سفید کار می‌کنیم، اما گرایش قابل توجهی به سمت کابینت‌های همسان رنگ مشاهده می‌کنم که استفاده از چوب‌های گرم و رنگ‌های گرم و اشباع شده با رنگ‌های خنثی گرم، ترکیب‌های جذابی ایجاد می‌کند. .

آشپزخانه هایی با کابینت های سفید دیگر چندان محبوب نیستند.

دکوراسیون آشپزخانه

این مد نیست: چراغ های بزرگ!

کورتنی وولرشیم، طراح داخلی در Flor360، می گوید که در سال جدید انتظار دارد نور کمتر و لوسترهای بزرگ در آشپزخانه ببیند که نشان دهنده تجمل هستند! فکر کنید که احتمالاً در زمینه نورپردازی نورهای گرم تری را انتخاب می کنند و برای مکان های مختلف آشپزخانه از بین این عناصر انتخاب می کنند.

Wollersheim می گوید: وسایل سقفی به تنهایی نمی توانند آن درخشش گرمی را ایجاد کنند که نورپردازی لایه غیرمستقیم مانند LED های زیر کابینت و دیوارکوب ها می تواند به فضا اضافه کند و به آن بیافزاید.

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

اینها مد نیستند: قفسه های باز از افق محو می شوند!

اگرچه قفسه بندی باز، به ویژه در فضاهای اصلی مانند آشپزخانه، می تواند فضا را بزرگتر نشان دهد، ورگارا می گوید این راه حل ممکن است عملی نباشد و در حال منسوخ شدن است.

به نظر او مردم فضاهای مخفی با کمدهای سنتی را انتخاب کرده اند.

دکوراسیون آشپزخانه



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.