افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

50 درصد منابع مالی دولت در قانون بودجه سال آینده بر مبنای مالیات است

  • کد خبر : 166855
50 درصد منابع مالی دولت در قانون بودجه سال آینده بر مبنای مالیات است

به گزارش بازار، حسین فردوسی روز یکشنبه در مراسم تجلیل و معارفه رئیس اداره کل امور مالی استان قزوین با بیان این مطلب افزود: نسبت منابع دولت از محل درآمدهای مالیاتی 40 درصد بوده و در آینده افزایش می یابد. سال نشان دهنده فاصله از اقتصاد یک محصول واحد است. وی تاکید کرد: باید در […]

به گزارش بازار، حسین فردوسی روز یکشنبه در مراسم تجلیل و معارفه رئیس اداره کل امور مالی استان قزوین با بیان این مطلب افزود: نسبت منابع دولت از محل درآمدهای مالیاتی 40 درصد بوده و در آینده افزایش می یابد. سال نشان دهنده فاصله از اقتصاد یک محصول واحد است.

وی تاکید کرد: باید در وصول مالیات به مودیان احترام ویژه ای گذاشته شود و برای تکریم آنان، مودیان به صورت حضوری کاهش، تسهیل و مکانیزه کردن امور انجام شود.

فردوسی ادامه داد: خرید یا نوسازی ساختمان های ادارات امور مالیاتی استان ها در دستور کار است و لازم است این روند در شهرستان ها نیز پیگیری شود.

این مسئول درباره نظام مشارکتی نیز گفت: استانداران استان ها باید در این زمینه بیشتر مطالعه کنند، استقرار نظام مشارکتی قطعا تغییر پارادایم از سنتی به هوشمند و شفاف است و با این نظام فرار مالیاتی کاهش می یابد. و پنهان کاری نیز کاهش می یابد. ناپدید می شود.

فردوسی خاطرنشان کرد: مالیات بر ارزش افزوده سالانه کمک زیادی به توسعه شهرها می کند، بسیاری از مردم تردید دارند که پولشان کجا می رود، باید در این زمینه اطلاع رسانی و آگاهی رسانی شود.

صدای اعتراض و اعتراض مالیات دهندگان را بشنوید
سید محسن خوانساریان، مدیر امور مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور نیز در این جلسه گفت: توصیه من به مدیران مالیاتی این است که تا حد امکان به سخنان مودی گوش فرا داده و به لوایح اعتراضی وی توجه کنند.

او اضافه کرد؛ توصیه می کنم همدلی، وفاق و وحدت در دستور کار قرار گیرد. با این حال، مالیات در شرایط فعلی دشوار است.

خوانساریان تصریح کرد: افزایش نسبت درآمدهای مالیاتی و گذر از نظام مالیاتی سنتی به هوشمند شرایط سختی را پیش روی ما قرار داده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: در فرآیندهای مختلف رسیدگی و تعیین مالیات، اصل اظهارنامه و مدارک مودیان ارائه شده است.

و افزود: آموزش سازمانی و هم افزایی با دانشگاه و ظرفیت همکاران باید در اولویت قرار گیرد. همچنین لازم است کمیته های حل اختلاف مالیاتی با اجرای تشریفات همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.

در پایان این مراسم از خدمات عزیزالله عباسپور مدیرکل سابق امور مالی قزوین که به مدت 2 سال سرپرست این اداره کل بود قدردانی و سید محمود موسوی صانع به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد. . اداره امور مالی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.