افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

حمله خشونت آمیز به موتورسوار در مشهد/ پلیس مرد را با قمه در دست مورد ضرب و شتم قرار داد

  • کد خبر : 166718
حمله خشونت آمیز به موتورسوار در مشهد/ پلیس مرد را با قمه در دست مورد ضرب و شتم قرار داد

به گزارش رکنا، بعدازظهر 14 آذرماه بود که گشت کلانتری از کلانتری رسالت انجام شد مشهد برای حفظ اموال مردم و تامین امنیت وارد خیابان های حوزه استحفاظی شدند. همزمان یکی از ماموران گشت در حوالی چهارراه میدان بار نوغان مرد جوانی را مشاهده کرد که با قمه وحشتناک به مردی که موتور سوار بود […]

به گزارش رکنا، بعدازظهر 14 آذرماه بود که گشت کلانتری از کلانتری رسالت انجام شد مشهد برای حفظ اموال مردم و تامین امنیت وارد خیابان های حوزه استحفاظی شدند. همزمان یکی از ماموران گشت در حوالی چهارراه میدان بار نوغان مرد جوانی را مشاهده کرد که با قمه وحشتناک به مردی که موتور سوار بود حمله کرد. درگیری بین آنها به حدی بالا گرفت که هر لحظه ممکن بود جنایت هولناکی رخ دهد. گشت پلیس بلافاصله از ماشین بیرون پرید و مرد جوان با عده ای متعصب دفاع شخصی اسلحه را روی چمن های وسط راه انداخت و حلقه های قانون را به دستانش بست.

موتورسوار که هنوز دستانش از ترس می لرزید، از درگیری آنها به گشت ارشاد گفت: من نقاش ساختمان هستم. داشتم می رفتم به موتورسیکلت قصد رفتن به محل کارم را داشتم که ناگهان این جوان قمه دار به سمت من آمد و مرا تهدید به کشتن کرد که مرد جوان قمه دار با تکذیب اظهارات موتورسوار اظهار داشت: چندی پیش موتورسیکلتم را سرقت کردند. موتور سیکلت من در دست این مرد است. دزد پیدا کردم و…

با توجه به اهمیت موضوع و با صدور دستور ویژه از سوی سرگرد روح لطفی (رئیس کلانتری رسالت مشهد)، هر دو به مقر انتظامی منتقل شدند. اما بررسی‌های اولیه نشان داد صبح روز ۱۴ آذرماه نیز مورد سرقت مشابهی در خیابان طلوع (حوزه امنیتی کلانتری رسالت) رخ داده و سارق قمه در زیر تهدید به مرگ گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان را به سرقت برده است. . با تماس تلفنی ماموران، پول گمشده در همین حین وارد کلانتری شد که بلافاصله قاتل جوان قداره شناسایی شد که به همین دلیل «محمد حسین-م» در بازپرسی کلانتری تحت بازجویی های فنی قرار گرفت.

چاره ای جز گفتن حقیقت نداشت و گفت: صبح گوشی اش گم شد اجبار آن را ساختم و فروختم تا مخارج مواد مخدر در منطقه معروف به «دزدبازار» (جمعه بازار) تامین شود. این جوان که سابقه کیفری زیادی دارد به سرقت ناخواسته موتورسیکلت نیز اعتراف کرد و گفت: در تقاطع میدان بار نوغان و میدان امام حسین قصد سرقت موتورسیکلت را داشتم که پلیس به محل رسید و من را دستگیر کرد.

تحقیقات کارشناسی درباره سایر سرقت های وی در حالی ادامه دارد که با دستور سرهنگ احمد گاهدانی (فرمانده انتظامی مشهد) عملیات گسترده ای برای مبارزه قاطع با سارقان و اختلاسگران در مشهد آغاز شده است.

بر اساس این گزارش گشت های با احتیاط کلانتری رسالت مشهد نیز در بزرگراه شهید میرزایی یک دستگاه خودرو نیسان آبی را مشاهده کردند. محاکمه وام مسکن گفتند دستور توقیف قضایی در سامانه پلیس ثبت شده است. با کشف گوشی سرقتی از سرنشین نیسان، ثابت شد که راننده نیز یک سارق حرفه ای و دارای سوابق متعدد کیفری است. با شناسایی صاحب گوشی مسروقه، تحقیقات ادامه یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.