افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

مربی یوگا قهرمان دوچرخه سواری را با همسرش دید و کشت / قتل خونین پایان خیانت + عکس

  • کد خبر : 166704
مربی یوگا قهرمان دوچرخه سواری را با همسرش دید و کشت / قتل خونین پایان خیانت + عکس

به گزارش رکنا، پرونده متهم مربی یوگا آدم کشی قهرمان دوچرخه سواری تگزاس که محکوم شده است وارد مرحله جدیدی شده است زیرا وکلای او به دنبال محاکمه جدیدی هستند. چندی پیش زن جوانی به نام کیتلین آرمسترانگ، مربی حرفه ای یوگا در تگزاس، از رابطه پنهانی نامزدش کالین با زنی به نام آنا ویلسون […]

به گزارش رکنا، پرونده متهم مربی یوگا آدم کشی قهرمان دوچرخه سواری تگزاس که محکوم شده است وارد مرحله جدیدی شده است زیرا وکلای او به دنبال محاکمه جدیدی هستند.

چندی پیش زن جوانی به نام کیتلین آرمسترانگ، مربی حرفه ای یوگا در تگزاس، از رابطه پنهانی نامزدش کالین با زنی به نام آنا ویلسون مطلع شده بود، او را تعقیب کرد و متوجه شد که او با آنا قرار شام داشته است. او بیرون رستوران منتظر ماند و سپس نامزدش و آنا را دنبال کرد. ساعت 20:30 بود که مرد جوان آنا را به خانه اش برد و آنجا را ترک کرد. کیتلین که آنها را تعقیب می کرد پس از رفتن نامزدش به سراغ آنا رفت و او را با شلیک گلوله کشت و فرار کرد.

به محض پیدا شدن جسد آنا تحقیقات پلیسی آغاز شد، کارآگاهان از افرادی که ممکن بود با قتل ارتباط داشته باشند بازجویی کردند و کیتلین یکی از آن افراد بود. اما او بی گناه شناخته شد و به دلیل وجود هیچ مدرکی علیه او آزاد شد.

زن جوان که پس از آزادی در خطر بود 3 روز بعد به کاستاریکا گریخت و در تحقیقات بعدی پلیس تایید کرد که کیتلین در این جنایت دست داشته و او را دستگیر کرد.

اما کیتلین پس از فرار به کاستاریکا با جراحی پلاستیک، چهره خود را تغییر داد تا هرگز شناخته نشود. اما این تلاش او 43 روز به طول انجامید و سرانجام در مخفیگاهش دستگیر شد.

کیتلین یک ماه پیش محاکمه شد و به 90 سال زندان محکوم شد و با قرار وثیقه 3.5 میلیون دلاری در زندان تراویس در تگزاس نگهداری می شود و اکنون وکلای او درخواست کرده اند که قاتل در زمان جنایت باردار شناخته شود. و وضعیت روانی او محاکمه مجدد و تخفیف مجازات برای او دشوار بود

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.