افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

عکس اتفاق شگفت انگیزی که برای هری کین افتاد/کاپیتان انگلیس پس از ملکه محبوب ترین بود!

  • کد خبر : 166581
عکس اتفاق شگفت انگیزی که برای هری کین افتاد/کاپیتان انگلیس پس از ملکه محبوب ترین بود!

آفتاب نیوز: از زمان پیوستن به بایرن در ماه آگوست، هری کین در یک سوئیت شبی 3500 پوندی در هتل لوکس ماندارین اورینتال در مونیخ اقامت داشته است. او اخیراً به عمارت مجلل متعلق به لوکاس هرناندز، ستاره سابق بایرن نقل مکان کرد و در شبکه های اجتماعی از کارکنان هتل برای وقت گذاشتن در […]

آفتاب نیوز:

از زمان پیوستن به بایرن در ماه آگوست، هری کین در یک سوئیت شبی 3500 پوندی در هتل لوکس ماندارین اورینتال در مونیخ اقامت داشته است.

او اخیراً به عمارت مجلل متعلق به لوکاس هرناندز، ستاره سابق بایرن نقل مکان کرد و در شبکه های اجتماعی از کارکنان هتل برای وقت گذاشتن در آنجا تشکر کرد.

دومینیک راینر مدیر کل هتل ماندارین نیز از کین که در 22 بازی اول خود برای بایرن 25 گل به ثمر رساند تمجید کرد.

رینر گفت: «هری کین قطعاً جزو پنج مهمان برتر ما است. درست پشت سر ملکه فقید الیزابت دوم. به طور قطع می توانم بگویم یکی از مهمانان محبوبی بود که مدت زیادی در این هتل اقامت داشت.

او بارها و بارها برای صبحانه بیکن و لوبیا انگلیسی سفارش داد. شب ها معمولا سوشی و ساشیمی می خورد. بیشتر اوقات وقتی در مونیخ تنها بود، در اتاقش غذا می خورد، اما وقتی خانواده اش به دیدنش می آمدند، با هم به رستوران هتل می رفتند.

خانواده کین اصلا خود را جدا از دیگران نمی دانستند و سر زمین بودند. هری هرگز درخواست خاصی نداشت. او یکی از زمینی ترین مهمانانی بود که تا به حال داشته ایم.

وقتی همسرش کتی و خانواده‌اش برای ملاقات آمدند، چند چادر هندی در اتاق آنها برپا کردیم تا بچه‌ها در آن بازی کنند. هر از گاهی ما به آنها استفاده انحصاری از استخر پشت بام می دهیم. اما هری هیچ وقت از ما خواسته خاصی نداشت.

کین عکسی از خود با پیراهن بایرن در کنار 25 کارمند هتل در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: از کارکنان هتل که از زمانی که به مونیخ نقل مکان کردم باعث شدند احساس کنم در خانه ام هستم بسیار سپاسگزارم.

توماس مولر نگران بود که اتاق من برای خانواده‌ام خیلی کوچک است، بنابراین وقت آن است که به خانه و نزد خانواده‌ام بروم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.