افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

ماجرای حضور علی لاریجانی در انتخابات

  • کد خبر : 166454
ماجرای حضور علی لاریجانی در انتخابات

کد خبر: 14289 ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ ۲۲:۲۵:۵۴ مشاور علی لاریجانی گفت: هیچ نشانه ای نمی بینیم که آقای لاریجانی قصد دارد لیست بدهد. در واقع هدف آقای لاریجانی اجرای دستورات مقام معظم رهبری در زمینه گرم کردن انتخابات است. گفتن فردا | مشاور علی لاریجانی گفت: هیچ نشانه ای نمی بینیم که آقای لاریجانی قصد دارد لیست […]



کد خبر: 14289

۱۴۰۲/۱۰/۰۹ ۲۲:۲۵:۵۴






مشاور علی لاریجانی گفت: هیچ نشانه ای نمی بینیم که آقای لاریجانی قصد دارد لیست بدهد. در واقع هدف آقای لاریجانی اجرای دستورات مقام معظم رهبری در زمینه گرم کردن انتخابات است.

گفتن فردا | مشاور علی لاریجانی گفت: هیچ نشانه ای نمی بینیم که آقای لاریجانی قصد دارد لیست بدهد. در واقع هدف آقای لاریجانی اجرای دستورات مقام معظم رهبری در زمینه گرم کردن انتخابات است.

منصور حقیقت پور نماینده سابق مردم اردبیل در شورای اسلامی و مشاور علی لاریجانی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به تحرکات علی لاریجانی برای انتخابات 20 اسفند خاطرنشان کرد: خیر ما شاهد هیچ گونه حرکتی نیستیم. امضا کنید که آقای لاریجانی قصد دارد لیست بدهد.

وی افزود: هدف آقای لاریجانی در واقع اجرای دستورات مقام معظم رهبری در خصوص داغ شدن انتخابات است. پس به دوستانش می گوید که بیایند فضا را گرم کنند و در انتخابات شرکت کنند و ثبت نام کنند و مردم را به انتخابات دعوت کنند، اما چیزی که دکتر لاریجانی بخواهد در لیست بدهد ندیدیم.

وی افزود: نمایندگان ادوار می توانند به طور مرتب به مطب دکتر مراجعه و با ایشان ملاقات کنند و درب مطب آقای لاریجانی به روی تمامی نمایندگان ادوار باز است.

وی همچنین گفت: در خصوص ائتلاف هایی که در رسانه ها مطرح می شود باید پرسید که قرار است با چه کسانی ائتلاف کند. در حال حاضر هیچ گفتگویی برای ائتلاف وجود ندارد، هیچ سبد آرایی ثابتی وجود ندارد.

حکیت پور تصریح کرد: الان هم اگر با آقای لاریجانی صحبت کنید از همه دعوت می کند در انتخابات 20 اسفند رای دهند. زیرا این یکی از وظایف شماست; چرا که مقام معظم رهبری خواستار انتخابات پرشور و مشارکتی شده اند و وظیفه دعوت از همه بزرگان نظام به پای صندوق های رای است.

وی در ادامه گفت: در مرحله اول 28 درصد از ثبت نام کنندگان رد صلاحیت شدند که اگر این تعداد رد صلاحیت تایید شود فضای رقابتی گرم می شود و لیست های زیادی بیرون می آید، رقابت جدی به وجود می آید و انتخابات پرشور می شود. ” اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

هچیت پور یادآور شد: درخواست من این است که دوستان عزیزی که وظیفه احراز صلاحیت ها را بر عهده دارند بر اساس منویات مقام معظم رهبری نسبت به برگزاری انتخابات رقابتی و پرشور شدن در قالب رقابت های انتخاباتی اقدام کنند.

وی افزود: خیلی ها می پرسند آقای لاریجانی لیست می دهد یا نه، باید بپرسند که این آقای لاریجانی همان آقای لاریجانی است که صلاحیتش تایید نشد، چرا دنبال آقای لاریجانی می گردند که لیست بدهد یا نه. ? !

نماینده سابق مردم اردبیل در شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز فراموش نکرده ایم، عده ای به دروغ گفتند که آقای لاریجانی در ایسلند مستقر شده است، من مطمئن هستم که فردا اگر حضور بالایی در انتخابات نداشته باشیم. آقای لاریجانی متهم می شود که چون نیامدی و لیست ندادی مشارکتت کم است از این به بعد این را می گوییم.

حکیت پور در پایان به ثبت نام 500 نماینده ادور برای انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: برخی نباید از این تعداد بترسند، این تنها 5 درصد از کل نامزدهایی است که در انتخابات ثبت نام کرده اند و در حال حاضر وجود دارد. آماری که صلاحیت این افراد را تایید می کند. وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.