افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

تساوی استقلال و پیکان/ شاگردان نکونام بدون موقعیت خطرناک! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 166390
تساوی استقلال و پیکان/ شاگردان نکونام بدون موقعیت خطرناک!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر بیست و دوم امروز شنبه 18 دی ماه از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی برگزار شد و نیمه اول این دیدار به پایان رسید. با تساوی بدون گل ترکیب استقلال سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، رزبه چشمی، […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر بیست و دوم امروز شنبه 18 دی ماه از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی برگزار شد و نیمه اول این دیدار به پایان رسید. با تساوی بدون گل

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، رزبه چشمی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، کوین یاماگا، محمد زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضوند، مهرداد محمدی و آرمان رمضانی بازیکنانی هستند که امروز با بازی جواد نکونام بازی می کنند.

ترکیب فلش

محمد ناصری، سامان نریمان جهان، غلامرضا ثابتی ایمانی، منصور باقری، حامد پاکدل، امیرحسین صدکی، امیر طاهر، علی اکبر رنجبر، محمدجواد آزاده، مجتبی حق دوست، محمدحسین فلاح بازیکنانی هستند که کادرفنی پیکان در این بازی از آنها استفاده کرد. .

شروع بازی و دقایق بی روح نیمه اول

این دیدار در حالی آغاز شد که دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند و سعی داشتند با پاس های بلند خود را به دروازه نزدیک کنند و به دروازه برسند اما این اتفاق نیفتاد و دو تیم در دقایق ابتدایی این دیدار قصد حمله نداشتند. .

نجات از دروازه استقلال توسط سید حسین حسینی

در دقیقه 9 بازی بود که پیکانی ها با ارسال توپ به درون دروازه استقلال صاحب موقعیت شدند و سیدحسین حسینی با واکنشی زیبا مانع از گلزنی خودروسازان شد تا اولیم در این بازی موقعیت جدی برای گلزنی نداشته باشد. .

گلی که برای استقلال آفساید اعلام شد

استقلالی ها که با حمله به دروازه استقلال به دنبال گل بودند با اشتباه بازیکنان پیکان متوقف شدند و صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. آرمین سهرابیان از روی پاس هم تیمی هایش توپ را به گل تبدیل کرد اما ابتدا کمک داور این دیدار بازیکن را آفساید اعلام کرد تا گل آبی های پایتخت مردود باشد.

سریالی که مانع گل شدن تیرها شد

شاگردان رضا عنایتی که در این دیدار به دنبال ضدحملات بودند، در دقیقه سوم با یک بازی زیبا پشت محوطه استقلال صاحب موقعیتی باشکوه شدند. سامان نریمان جهان وینگر تیم فوتبال پیکان شوت بسیار زیبایی را وارد دروازه استقلال کرد. آرش رضا وند سرش را مقابل توپ این بازیکن قرار داد تا توپ به کرنر رفت.

تعویض اجباری و تساوی در نیمه اول

در دقیقه 38 بازی بود که امیر طاهر بازیکن تیم فوتبال پیکان مصدوم شد و نتوانست بازی را ادامه دهد. با توجه به مصدومیت این بازیکن، کادر فنی پیکان تعویض اجباری انجام داد. اما دیدار سرد و کسل کننده دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.