افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » والیبالیست ها مربی خارجی را ترجیح می دهند

  • کد خبر : 166164
اسمارتک نیوز » والیبالیست ها مربی خارجی را ترجیح می دهند

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، ویتال هاینن (بلژیک)، آنجلو لورنزوتی (ایتالیا)، سعید معروف (ایران) و روبرتو پیاتزا (ایتالیا) چهار گزینه اصلی هدایت تیم والیبال ایران هستند. محمد ترکاشوند کارشناس والیبال درباره گزینه های سرمربیگری تیم ملی گفت: شاید سعید دوست داشته باشد سرمربی شود اما مربیگری با بازیکن بودن فرق دارد. از آنجایی که […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، ویتال هاینن (بلژیک)، آنجلو لورنزوتی (ایتالیا)، سعید معروف (ایران) و روبرتو پیاتزا (ایتالیا) چهار گزینه اصلی هدایت تیم والیبال ایران هستند.

محمد ترکاشوند کارشناس والیبال درباره گزینه های سرمربیگری تیم ملی گفت: شاید سعید دوست داشته باشد سرمربی شود اما مربیگری با بازیکن بودن فرق دارد. از آنجایی که من در سطح ملی بازی کرده ام و تجربه مربیگری دارم، باید به این نکته اشاره کرد که تفاوت زیادی با هم دارند. بنابراین اگر قرار است به عنوان سرمربی دوم تیم ملی یا سرمربی باشگاه ها تمرینات خود را شروع کنید، احتیاط بیشتری دارد، اما شاید در خودتان ببینید که سرمربی تیم ملی هستید.

وی در خصوص گزینه های خارجی این تیم گفت: سه مربی خارجی شرایط بدی ندارند، تجربه کار با بازیکنان بزرگ را دارند و می توانند به تیم کمک کنند. این سه مربی تفاوت چندانی با هم ندارند و هر سه می توانند به ایران بیایند. سعید هم گزینه ایرانی محسوب می شود و اگر امیدواریم درست جلو برویم باید برنامه ریزی درستی انجام دهیم و به هیچ وجه او را بسوزانیم.

ترکاشوند ادامه داد: متاسفانه مشکل اینجاست که به هر طریقی سعی می کنیم مردم را بسوزانیم و هیچ حمایتی نمی شود و کاری می کنیم که تا آخر عمر دنبال تمرین نباشد و پشیمان شود.

این کارشناس والیبال با بیان اینکه بهتر است گزینه خارجی با دستیاران ایرانی برای تیم ملی انتخاب شود، تاکید کرد: این موضوع در سال های اخیر جواب داده و بازیکنان بهتر آن را می پذیرند. تیم ملی الان تغییر کرده و بازیکنان جوانی داریم که تشنه یادگیری هستند. بنابراین می توانند صحبت های مربی خارجی را راحت تر یاد بگیرند و عملی کنند.

وی ادامه داد: والیبال ایران رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است و بازیکنان با مربیان ایرانی کار و پیشرفت کرده اند، اما از مقطعی به بعد ممکن است رشد و پیشرفت بازیکنان را احساس نکنیم، بنابراین باید از بازیکنان خارجی استفاده کنیم. ” مربیان.”

این کارشناس والیبال با بیان اینکه نیاز بود ابتدا رئیس فدراسیون و سپس مربی تیم ملی انتخاب شود، ادامه داد: مقرر شد رئیس جمهور چهار سال با این مربی کار کند. اگر انتخابات به بعد از عید موکول شود، انتخاب مربی اجباری است و اگر ظرف یک ماه یا 40 روز برگزار شود، می توانیم صبور باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.