افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

160 میلیارد برای دوفاصل/سپاهان برای انتشار قرارداد مورد نیاز – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 166140
160 میلیارد برای دوفاصل/سپاهان برای انتشار قرارداد مورد نیاز – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۴ آذرماه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پس از ماه ها رسیدگی به پرونده کسر امتیاز از تیم های سپاهان و پرسپولیس، بر اساس حکم کمیته انضباطی، هر تیم ۴ و ۱ امتیاز گرفت. به ترتیب به دلیل عدم رعایت قانون سقف بودجه و مشکل مالی در قرارداد گیورگی کولسیانی به بازگرداندن […]

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۴ آذرماه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پس از ماه ها رسیدگی به پرونده کسر امتیاز از تیم های سپاهان و پرسپولیس، بر اساس حکم کمیته انضباطی، هر تیم ۴ و ۱ امتیاز گرفت. به ترتیب به دلیل عدم رعایت قانون سقف بودجه و مشکل مالی در قرارداد گیورگی کولسیانی به بازگرداندن امتیاز این دو تیم رای داده شد تا هر کدام در رده های اول و سوم قرار گیرند. به ترتیب با جایگاهی در جدول.

همین موضوع برای ایجاد حاشیه جدید برای اهالی فدراسیون کافی بود و بلافاصله باشگاه استقلال طی بیانیه ای اعلام کرد از این پس فقط به قوانین فیفا احترام گذاشته و به قوانین ملی توجهی نخواهد کرد. بعد از استقلال نوبت به پرسپولیس رسید و رضا درویش مدیرعامل این باشگاه با انتشار ویدئویی از مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) به دلیل ارائه قانون محدودیت بودجه انتقاد کرد.

طی روزهای اخیر مسئولان کمیسیون انضباطی و تجدیدنظر با حضور در برنامه های مختلف صدا و سیما از احکام صادره خود دفاع کردند. در یکی از این نمونه ها رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی در مصاحبه ای اعلام کرد که بازیکن نیازمند (دروازه بان سپاهان) در سال اول 10 میلیارد و در سال دوم 150 میلیارد تومان و این بازیکن طی دو سال 160 میلیارد تومان از باشگاه سپاهان دریافت خواهد کرد و یکی از راه های فرار این باشگاه از قانون سقف بودجه را عقد قراردادهایی از این دست عنوان کرد.

همین کافی بود تا مدیران این باشگاه نسبت به صحبت های رضا جاودانی واکنش نشان دهند. رضا فتاحی سرپرست (مربی) تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با یکی از برنامه های تلویزیونی درباره صحبت های عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در اظهارات کذب جاودانی اعلام شد برنامه ای که قرارداد آن در سال اول 10 میلیارد تومب و در سال دوم صد و اندکی نیاز دارد. این دوستان می گویند در یکی از کمیته های فدراسیون قضاوت می کنند اما متاسفانه دروغ می گویند. پرونده ما دست این دوستان است و پرونده نیازمندان هم در فدراسیون موجود است. چگونه به دروغ این را اعلام می کنند؟

وی ادامه داد: مطلقاً دروغ است و من آن را تکذیب می کنم. این حق برای باشگاه محفوظ است که در کمیته اخلاق شکایت کند. شما باید ثابت کنید که قرارداد مستلزم مبلغ ادعا شده است. بازیکن و هواداران ما بسیار ناراحت هستند.

تیم سپاهان در فصل بیست و سوم بازیکنان زیادی در ترکیب خود دارد که همه آنها به نوعی ستاره محسوب می شوند و با توجه به قیمت بازیکنان در بازار نقل و انتقالات بعید است رقمی متناسب با سقف بودجه دریافت کرده باشند. از فدراسیون فوتبال

این در حالی است که باشگاه سپاهان اظهارات یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه تنها راه شفاف سازی این موضوع انتشار قرارداد مالی دروازه بان زردپوشان است را دروغ خواند. سپاهانی ها باید به جای حضور پرشمار در برنامه های رادیویی (پیام نسیم) قرارداد بازیکن مدعی را منتشر کنند تا حسن نیت خود را نشان دهند و با امضای قرارداد با ستاره ها ثابت کنند که تخلفی انجام نداده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.