افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

واکنش سرمربی سپاهان به افشای رقم قراردادی مورد نیاز توسط جاودانی

  • کد خبر : 166071
واکنش سرمربی سپاهان به افشای رقم قراردادی مورد نیاز توسط جاودانی

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، رضا فتاحی افزود: ابدیت در یکی از برنامه ها اعلام شد که قرارداد پیام النشاد در سال اول 100 میلیارد ریال و در سال دوم ده برابر این مبلغ بود. وی در گفت و گو با شبکه خبر ادامه داد: این ارقام کذب […]

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، رضا فتاحی افزود: ابدیت در یکی از برنامه ها اعلام شد که قرارداد پیام النشاد در سال اول 100 میلیارد ریال و در سال دوم ده برابر این مبلغ بود.

وی در گفت و گو با شبکه خبر ادامه داد: این ارقام کذب است و من آن را تکذیب می کنم. این حق برای باشگاه محفوظ است که در کمیته اخلاق شکایت کند. این را باید در قرارداد ثابت کنید پیام لازم مبلغ ادعا شده صحیح است. بازیکن و هواداران ما بسیار ناراحت هستند.

فتاحی تصریح کرد: مهری بازیکن استقلال به اعلیحضرت قسم می خورد که قرارداد من 160 میلیون تومان است. کدام عقل سلیمی باور می کند بازیکنی که سال گذشته 15 میلیارد قرارداد داشت، قرارداد 160 میلیون تومانی امضا کرد؟

وی خاطرنشان کرد: دوستانی که این قانون را نوشتند حالا که مسئولیت در باشگاه ها را بر عهده گرفته اند به این قانون معترض هستند.

سرپرست تیم سپاهان گفت: اگر بخواهند قانونی در مجلس تصویب کنند، مهلت می دهند تا یک سال دیگر اجرایی شود. بسیاری از باشگاه ها نسبت به مربیان و بازیکنان قبلی خود تعهداتی دارند. حداقل یک مهلت از سوی نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است، هرچند سپاهان به گفته صالحی، رئیس کمیته استیناف، به سقف قرارداد پایبند بوده است.

فتاحی یادآور شد: قراردادهای سپاهان در فدراسیون ورق بازی ثبت و صادر شده است. سه روز بعد از قانون اولیه اعلام شد که قراردادها باید در سال دوم 25 درصد افزایش یابد در حالی که در قانون اولیه به قراردادهای دو و سه مدت اشاره نشده بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166071

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.