افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

مدیر عامل باینس: دو کوان ایده درستی داشت اما در اجرا به طرز بدی شکست خورد

  • کد خبر : 16605
مدیر عامل باینس: دو کوان ایده درستی داشت اما در اجرا به طرز بدی شکست خورد

فاجعه فروپاشی اکوسیستم ترا به عنوان اکوسیستم برای نزولی سال 2022 عمل کرد و علاوه بر آسیب به بازار سرمایه و اطمینان سرمایه‌گذاران، به ضرر چند میلیارد دلاری می‌شود و فشار قانونگذاران بر بازار رمزارزها را تشدید کرد. در ادامه بحران دنیای رمزارزها در سال ۲۰۲۳، روز گذشته پگ دلاری استیبل کوین USDC از دست […]

فاجعه فروپاشی اکوسیستم ترا به عنوان اکوسیستم برای نزولی سال 2022 عمل کرد و علاوه بر آسیب به بازار سرمایه و اطمینان سرمایه‌گذاران، به ضرر چند میلیارد دلاری می‌شود و فشار قانونگذاران بر بازار رمزارزها را تشدید کرد. در ادامه بحران دنیای رمزارزها در سال ۲۰۲۳، روز گذشته پگ دلاری استیبل کوین USDC از دست رفت. چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بانک‌ها مقصر بحران در بین استیبل کوین‌ها هستند.

به گزارش کوین تلگراف، سرور صرافی بایننس ساعاتی پیش در توییتر به دی‌پگ شدن استیبل کوین USDC واکنش نشان داد و از بانک‌های سنتی به عنوان خطری برای استیبل کوین‌های با پشتوانه ارزهای فیات یاد کرد.

زمانی که گزارش دادیم، روز گذشته شرکت سیرکل اعلام کرد بانک ورشکسته سیلیکن ولی دریافت ۳.۳ میلیارد دلاری آنها را پردازش نکرده است. این خبر به افزایش فشار فروش استیبل کوین USDC منجر شد و در نهایت این استیبل کوین، پگ دلاری خود را از دست داد. ژائو با توجه به بانک سیلیکون ولی در دی‌پگ شدن استیبل کوین USDC، معتقد است بانک‌ها باعث افزایش خطر مستقیم مربوط به استیبل کوین‌ها می‌شوند.

منبع: توییتر

در واکنش به اظهارات توییتر ژائو، یکی از کاربران ایده راه‌اندازی یک استیبل کوین با پشتوانه ارز دیجیتال را مطرح کرد. ژائو با اشاره به استیبل کوین الگوریتمی ترا نوشت:

دو کوان در واقع ایده درستی داشت اما در اجرا به طرز بدی شکست خورد.

علاوه بر این، ژائو معتقد است ارزهای فیات بدون رمزارزها دارند.



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-12 18:01:20

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.