افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

گیاهان با برگ های بنفش / هر گلی که در یک طرف دارید، اینها بهترین رنگ ها در دکوراسیون مدرن هستند

  • کد خبر : 165944
گیاهان با برگ های بنفش / هر گلی که در یک طرف دارید، اینها بهترین رنگ ها در دکوراسیون مدرن هستند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه همه دوست دارند حداقل یک گلدان در خون خود داشته باشند، زیرا این زیبایی ها می توانند دکوراسیون خانه را به گونه ای تغییر دهند که بتوانید هزاران وسیله لوکس قرار دهید، ممکن است این اتفاق نیفتد، بنابراین به راحتی انجام می شود. و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه همه دوست دارند حداقل یک گلدان در خون خود داشته باشند، زیرا این زیبایی ها می توانند دکوراسیون خانه را به گونه ای تغییر دهند که بتوانید هزاران وسیله لوکس قرار دهید، ممکن است این اتفاق نیفتد، بنابراین به راحتی انجام می شود. و با هزینه کم از آنها به عنوان نقاط کانونی استفاده می شود که همه نگاه ها را به خود جلب می کند و می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود کند و جالب است بدانید که حتی برای آنها مکان های مختلفی در خانه تعیین شده است مانند گل های مناسب برای پذیرایی یا سرویس بهداشتی و. .. که نشان می دهد تنوع گیاهان سرپوشیده بسیار زیاد است و بسته به شرایط مختلفی که دارند، مکان های متفاوتی در دکوراسیون دارند.

اما در مورد گیاهان فقط زیبایی آنها نیست که توجه خیلی ها را به خود جلب می کند، بلکه فواید زیادی دارند مانند گیاهان مفید برای افسردگی که امروزه و با توجه به اینکه هزینه های درمانی بسیار زیاد است، می توانید به آنها دست پیدا کنید. این گیاهان برای کمک به ما. از انرژی های منفی که یکی از عوامل افسردگی هستند دوری کنید، خوب به نوعی می توانید بگویید که از افتادن در دام افسردگی جلوگیری می کند، همچنین ناگفته نماند که آنها روحیه ما را نیز تغییر می دهند و شما می توانید. اگر روحیه خوبی دارید افسرده شوید. حال برسیم به موضوع اصلی این مقاله که معرفی گیاهان با برگ های بنفش است که می توانید با داشتن آن ها در منزل زیبایی منحصر به فردی به دکوراسیون خود ببخشید پس با ما همراه باشید.

اگزالیس یکی از گیاهانی است که برگهای آن ارغوانی است.

اگزالیس را می توان یکی از زیباترین گیاهان این دسته دانست که دارای گل های زیبا و درخشان و برگ های فوق العاده است و یکی از ویژگی های بارز آن پروانه مانند بودن برگ های آن است که جلوه خاصی به آن بخشیده است. اگزالیس را می توان یکی از گیاهان بومی برزیل در نظر گرفت که برخی از آن ها می توانند بنفش رنگارنگ تری باشند. اگر به دنبال گیاهی با برگ های بنفش هستید که بتواند دکوراسیون شما را با ظاهر و رنگ خاص خود تغییر دهد و آن را از یکنواختی خارج کند، پیشنهاد می کنیم با این گیاه همراه باشید.

نکته جالب دیگر در مورد این گیاه بسته شدن برگ های آن در شب است که آن را بسیار جالب می کند.

گیاهان با برگ های بنفش.

گیاه Maranta leuconura با برگ های بنفش.

Maranta leukonura را می توان یکی از گیاهان جالب برای داشتن در خانه دانست که به لطف برگ های فوق العاده زیبا و غیرمعمولش می تواند دکوراسیون خاصی ایجاد کند. نام دیگری که این گیاه منحصر به فرد را با آن می شناسند، پای خرگوش است که دارای دو گونه مختلف، مدل قرمز و مدل سبز است. مدل سبز دارای رگبرگ های بنفش و مدل قرمز دارای رگبرگ های قرمز برجسته بر روی برگ های خود است و نکته جالب در مورد برگ گونه های مختلف این گیاه این است که برگ های آن در شب بسته می شود و شکل وسط آن شبیه دست های نمازگزار است. به همین دلیل به آن گیاه دعا یا عابد نیز می گویند.

شرایط نگهداری از این گیاه تا حدودی آسان است، فقط باید خاکی برای آن فراهم کرد که به طور یکنواخت آبیاری شود و با پاشیدن آب روی برگ ها رطوبت ملایمی برای آن فراهم کنید تا شاهد رشد روزافزون آن باشید، البته باید آن را در حالت خشک تری نگهداری کنید. شرایط در زمستان

گیاهان با برگ های بنفش.

برگ بید گیاه بنفش.

یکی از گیاهانی که نگهداری آن بسیار آسان است برگ بید است که حتی اگر تجربه خاصی در پرورش گل و گیاه نداشته باشید می توانید از آن نگهداری کنید، بنابراین نگهداری از آن آسان است و ظاهر زیبایی دارد، طرفداران بی شماری دارد. یا آویزان یا آویزان این گیاه دارای ارقام مختلفی نیز می باشد که بیشتر آن ها با برگ های نقره ای و زیتونی رنگ موجود است که این رنگ ها در سطح بالایی برگ و رنگ ارغوانی در سطح پایین و زیرین برگ نمایان است. این گیاه را می توانید در نور متوسط ​​تا کم به خوبی پرورش دهید و برای آبیاری باید بین دو آبیاری خاک خشک باشد.

گیاهان با برگ های بنفش.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.