افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

فخاری: انتخابات باید با اطمینان رای مردم برگزار شود

  • کد خبر : 165938
فخاری: انتخابات باید با اطمینان رای مردم برگزار شود

استاندار تهران گفت: انتخابات شوراهای اسلامی باید بسیار هوشمندانه، با دقت و از همه مهمتر با اطمینان برگزار شود. به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری صبح امروز در نشست مسئولان انتخابات تهران به مناسبت 18 دی اظهار کرد: انتخابات یک آزمون، یک تکلیف و یک تکلیف است زیرا ما در نظامی زندگی می کنیم که ایمان […]

استاندار تهران گفت: انتخابات شوراهای اسلامی باید بسیار هوشمندانه، با دقت و از همه مهمتر با اطمینان برگزار شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری صبح امروز در نشست مسئولان انتخابات تهران به مناسبت 18 دی اظهار کرد: انتخابات یک آزمون، یک تکلیف و یک تکلیف است زیرا ما در نظامی زندگی می کنیم که ایمان به خدا و زنجیره نور هدایت و رهبران پیوند خورده است. .

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات که اولین انتخابات دولت سیزدهم است، باید بسیار هوشمندانه و با دقت و از همه مهمتر امانت داری برگزار شود. دولت سیزدهم برای رسیدن به یک نقطه آرامش برای مردم در انتخابات حداکثر نقش نگهبان را ایفا می کند. عوامل اجرایی این نقش مهم را ایفا می کنند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی مؤمن و متدین باید در وهله اول برای اجرای رویداد بزرگ انتخابات امین باشند تا مردم مطمئن باشند در صورت حضور در انتخابات، رای آنها شایسته اعتماد خواهد بود. اعتماد عوامل اجرایی باید قانون و احترام به امور مردم، دقت و نظم را رعایت کنند تا مردم احساس امنیت و آرامش کنند.

فخاری تاکید کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی همواره در فضای مردم سالاری دینی برگزار می شود و رای مردم محفوظ است. مولفه های مورد نظر رهبری برای انتخابات یعنی امنیت، مشارکت، سلامت و شایستگی باید اجرا شود. رعایت این مولفه ها باعث افزایش سطح مشارکت خواهد شد. حضور بالای مردم در انتخابات می تواند مشکلات اساسی کشور را حل کند. رقابت سالم برای نامزدها باید تضمین شود و این بستگی به رفتار عوامل اجرایی دارد.

وی تاکید کرد: انتخابات حیرت و عزت تولید می کند و جایگاه مشارکت سیاسی مردم را نشان می دهد و نشان می دهد که انقلاب مردمی، برای مردم و در قدرت مردم است. این یک انقلاب مردمی است و ما نباید آبروی خود را با دست خودمان از بین ببریم.

وی با اشاره به تغییرات در قانون انتخابات گفت: عوامل اجرایی باید با این تغییرات آشنا شوند تا سردرگمی ایجاد نشود. علاوه بر این، جلسات آموزشی و اطلاع رسانی برای مسئولان انتخابات برگزار خواهد شد. چهار مولفه مدنظر مدیریت نیز باید در دستور کار عوامل اجرایی قرار گیرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.