افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

این بازیگران زن و شوهر خارجی دارند + عکس و اسامی عجیب!

  • کد خبر : 165812
این بازیگران زن و شوهر خارجی دارند + عکس و اسامی عجیب!

هنرمندان آن ها از محبوب ترین و توجه طلب ترین افراد جامعه هستند که زندگی شخصی آنها برای طرفداران بسیار جذاب است و کوچکترین مشکلات مربوط به زندگی شخصی آنها می تواند خبرساز شود. ازدواج بچه دار شدن و محدودیت های زندگی شخصی سلبریتی ها یکی از پربازدیدترین اخبار است که افراد زیادی علاقه مند […]

هنرمندان آن ها از محبوب ترین و توجه طلب ترین افراد جامعه هستند که زندگی شخصی آنها برای طرفداران بسیار جذاب است و کوچکترین مشکلات مربوط به زندگی شخصی آنها می تواند خبرساز شود.

ازدواج بچه دار شدن و محدودیت های زندگی شخصی سلبریتی ها یکی از پربازدیدترین اخبار است که افراد زیادی علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره آن هستند.

در بین هنرمندان کشورمان عده ای همسر خارجی دارند و سال هاست که با هم زندگی می کنند، اگر برایتان جالب است که بدانید کدام بازیگران همسر خارجی دارند ادامه این مطلب سوربان را از دست ندهید.

احمد نجفی

احمد نجفی یکی از بازیگران پیشکسوت عرصه هنر است که همسری خارجی دارد. دریا همسر اوکراینی-روسی احمد نجفی است که با احمد نجفی حدود 20 سال اختلاف سنی دارد و در 21 سالگی پس از آشنایی با احمد نجفی زندگی مشترک خود را با او آغاز کرد.

بازیگران ایرانی

همسر احمد نجفی در جریان فیلمبرداری فیلم پلیسی علوی مترجم او بود و احمد نجفی از شدت سخت گیری هایش نسبت به او گفت که همسرش را به گریه انداخت و در نهایت این آشنایی به ازدواج ختم شد و نتیجه این ازدواج شد. سه بچه. اسامی مریم، دانیال و شایان است.

یوسف تیموری

بازیگران ایرانی

یوسف تیموری یکی دیگر از چهره های ایرانی است که همسر خارجی دارد. یوسف تیموری بازیگر معروف سریال زیر آسمان شهر همسری تایلندی دارد و دلیل ازدواج او با دختر تایلندی این است که دختران ایرانی ذهنیت خاصی نسبت به او برای بازیگری دارند. آرمین پسر یوسف تیموری است که شباهت زیادی به مادرش دارد و به تازگی ایران را ترک کرده و نزد مادرش درس می خواند.

ساعد سهیلی

بازیگران ایرانی

ساعد سهیلی دیگر بازیگر ایرانی است که همسر خارجی دارد. گلوریا هاردی همسر خارجی ساعد سهیلی است که با بازی در سریال کیمیا و نقش آزاده برای عموم شناخته شد.

گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی دارای تابعیت ایرانی و فرانسوی است و این زوج از سال 1372 زندگی مشترک خود را آغاز کردند و این خانم اخیراً فعالیت خود را به عنوان بازیگر گسترش داده و در فیلم پسرکشی به ایفای نقش پرداخته است. ساعد سهیلی فرزند ساعد سهیلی کارگردان مشهوری است که در فیلم های زیادی جلوی دوربین رفته است.

بنیامین بهادری

بازیگران ایرانی

بنیامین بهادری خواننده و بازیگر کشورمان یکی دیگر از هنرمندانی است که همسری خارجی دارد. شایلی محمودی همسر دوم بنیامین بهادری پس از مرگ نسیم حشمتی، همسر اول وی که گفته می شود تابعیت ایرانی و آمریکایی دارد، است. بارانا اولین پسر بنیامین از نسیم حشمتی است و حاصل ازدواج بنیامین و شایلی محمودی دو پسر به نام های بن سان و شیمین است.

بنیامین بهادر و همسرش شایلی محمودی در فیلم سلام بمبئی همبازی بودند و همسر بنیامین در نقش یک بازیگر هندی ظاهر شد و به زبان هندی تسلط زیادی داشت.

بنیامین بهادری در گفتگویی درباره انتخاب همسرش برای بازی در سلام بمبئی گفت:

هیچ کس نمی دانست شایلی هندی است و بازی بلد است، به آنها گفتم.

بنیامین و همسرش تابعیت ایرانی-آمریکایی یا ایرانی-هندی شایلی محمودی را نه تایید و نه رد کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.