افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
8

ادعای اپل درباره آیفون ۱۵ دروغ از آب درآمد!

  • کد خبر : 16580
ادعای اپل درباره آیفون ۱۵ دروغ از آب درآمد!

اولین بنچمارک به a17 bionic از پیشرفت انفجاری پردازنده‌ی ۱۵ پرو خبر می‌دهد اما مطابق با زومیت، این بنچمارک جعلی است. به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از زومیت؛ اپل شهریور گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو را با پردازنده‌های بیونیک رونمایی می‌کند. A17 bionic به‌دلیل بهره‌مندی لیتوگرافی سه نانومتری، یکی از مهم‌ترین […]

اولین بنچمارک به a17 bionic از پیشرفت انفجاری پردازنده‌ی ۱۵ پرو خبر می‌دهد اما مطابق با زومیت، این بنچمارک جعلی است.

به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از زومیت؛ اپل شهریور گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو را با پردازنده‌های بیونیک رونمایی می‌کند. A17 bionic به‌دلیل بهره‌مندی لیتوگرافی سه نانومتری، یکی از مهم‌ترین تراشه‌های تاریخ اپل می‌شود.

با در نظر گرفتن بهبودهایی که لیتوگرافی سه نانومتری تجربه افشاگران گفته‌اند که اپل در یک بیونیک از قدرت مصرف انرژی بیشتر می‌شود تا شارژدهی آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو بسیار بهتر از نسل نسل.

با این‌وجود، بنچمارک‌های منتسب‌به A17 Bionic نشان می‌دهند با پردازنده‌های بسیار طرفیم.

یوتیوبری به نام Max Tech امتیاز تک هسته‌ای چند هسته‌ای پردازنده‌ای ۱۷ بایونیک را فاش است. او می‌گوید حساب کاربری Sugunan در توییتر منبع اصلی این بنچمارک‌ها است.

شرکت‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی با استاندارد به بنچمارک بسیار هیجان‌زده‌شده‌اند، زومیت نشان می‌دهد این بنچمارک جعلی است.

امتیاز تک هسته‌ای ۳۹۸۶ و امتیاز چند هسته‌ای ۸،۸۴۱ فوق‌العاده است.

پردازنده‌ی A16 Bionic در همین آزمون امتیازات هسته‌ای ۲، ۴۹۳ و چند هسته‌ای ۶، ۱۷۳ را کسب کرده است. جهش نسلی A17 Bionic حتی با وجود مهاجرت از لیتوگرافی چهار نانومتری به سه نانومتری، بیشتر.

نکته مهم این است که در بنچمارک فاش‌شده با نرم‌افزار گیک‌بنچ شبیه نسخه‌های اندروید نه ios است. لطفا توجه داشته باشید:

ادعای اپل درباره پردازنده آیفون ۱۵ پرو

در اسکرین‌شات اصلی می‌بینیم که یکی از دستگاه‌های سامسونگ چنین امتیازی کسب درصد ک. هیچ‌یک از گوشی‌های معمولی چنین امتیازی در گیک‌بنچ ثبت نمی‌کنند. بدین ترتیب احتمالاً حتی اسکرین‌شات بالا نیز جعلی است.

اپل سال‌ها قوی‌ترین پردازنده‌های دنیای موبایل را می‌سازد، اما با بابا با با با کوالکام کوالکام کوالکام اما اما اما اما اما اما قوی‌تر حتی در در در در در بخشی از بخش GPU حتی قوی‌تر از پردازنده‌های اپل جدید اپل اپل ظاهر ظاهر

پردازنده A17 Bionic احتمالاً در CPU از ۶ هسته دو واحدی و چهار هسته ای کم‌مصرف استفاده خواهد کرد. ممکن است این سیستم-روی-چیپ با واحد گرافیکی پنج هسته‌ای تولید شود.

نوشته ادعای اپل درباره آیفون ۱۵ دروغ از آب درآمد! اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.