افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
4

گوگل پیکسل 7a پیش از رونمایی رسمی فاش شد

  • کد خبر : 16571
گوگل پیکسل 7a پیش از رونمایی رسمی فاش شد

گوگل دارد در رویداد پیش روی Google I/O 2023 از جدیدترین مقرون به خود با پیکسل 7 رونمایی کند، اما قبل از اینکه این گوشی به صورت رسمی معرفی رسمی شود، امروز امروز فاش آن توسط حساب توییتری توییتری حساب توییتری. حساب حساب حساب Gadgetsdata در گزارش خود به مشخصات نمایشگر، دوربین، سرعت، دوربین و […]

گوگل دارد در رویداد پیش روی Google I/O 2023 از جدیدترین مقرون به خود با پیکسل 7 رونمایی کند، اما قبل از اینکه این گوشی به صورت رسمی معرفی رسمی شود، امروز امروز فاش آن توسط حساب توییتری توییتری حساب توییتری. حساب حساب حساب Gadgetsdata در گزارش خود به مشخصات نمایشگر، دوربین، سرعت، دوربین و ماشین شارژ 7 یک اشاره شده و تصویر شده از سبک طراحی گوشی نیز تقریباً تقریباً تقریباً چیزی است که در مورد آن روشن است.

آنچه گوگل از پیکسل 7a باید داشت

با توجه به داده‌های گجت‌های توییت، پیکسل 7a رایانه‌ای به پنل نمایشگر با اندازه 6.1 اینچ نرخ نرخ نوسازی 90 هرتز خواهد بود و رنگ‌های قبلی را نشان می‌دهد که این هوشمند دارای یک حفره در مرکز و بالای نمایشگر نمایشگر است.

گوگل پیکسل 7a

در مورد، گفته می‌شود که این گوشی از تراشه اختصاصی G2 tensioner توسط گوگل و پشتیبانی می‌کند. این همان پردازنده‌ای که در سری پیکسل 7 نیز به کار گرفته شده و نظر مثبت کاربران را در پیش گرفته است. همچنین برای ارائه هر چه بهتر عملکرد پردازش، از استانداردهای حافظه رم رم LPDDR5 و فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 نیز استفاده می‌شود.

گوشی هوشمند گوگل گوگل دارای دوربین دوگانه در قسمت پشتی خواهد بود. سنسور اصلی این یک واحد 64 مگاپیکسلی سونی IMX787 بوده و در آن از یک سنسور کمکی 12 مگاپیکسلی اولتراواید نیز استفاده شده است. سنسور تصویربرداری سونی IMX787 CMOS EXMOR RS سنسوری پرچمدار است که می‌توان بسیار روشن و با را در نور کم و دامنه دینامیکی بالا برد. در مورد سلفی چیزهای زیادی نمی‌توانم، اما می‌رود از همان دوربین 10.8 مگاپیکسلی مدل‌های پیکسل 7 و گفت 7 استفاده از آن.

گوگل پیکسل 7a

گفته می‌شود پیکسل پیکسل 7a سیستم عامل اندروید 13 را به صورت پیش فرض خواهد کرد و طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی از شارژ بی‌سیم 5 و پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر، هیچ چیز دیگری در مورد این گوشی هوشمند مشخص نیست.

رندره های فاش شده پیکسل 7a نشان می‌دهند که تغییرات طراحی بسیار جزئی و نیست با یک محصول انقلابی است. پنل پشتی همان افقی برای تعبیه دوربین دوگانه را حفظ کرده و ماژول فلاش نیز در همین نوار اما خارج از ماژول دوربین قرار دارد. دکمه های پاور تنظیم صدا در سمت راست و شیار سیم کارت در سمت چپ تعبیه شده در لبه پایینی هم قرارگیری پورت پورت usb type-c و خروجی صدای بلندگو بلندگو

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.