افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

قیمت جدید بسته های اینترنتی + جدول قیمت اعلام شد

  • کد خبر : 165544
قیمت جدید بسته های اینترنتی + جدول قیمت اعلام شد

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، پس از اعلام تصویب افزایش 30 درصدی تعرفه اپراتورهای ارتباطی، رگولاتوری در واکنش به برخی اخبار مبنی بر افزایش چند برابری تعرفه اینترنت، اعلام کرد که هیچ بسته موجود مجاز به ارائه نیست. حذف شده و حداکثر افزایش قیمت برای این بسته ها حدود 30 درصد است. این […]

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، پس از اعلام تصویب افزایش 30 درصدی تعرفه اپراتورهای ارتباطی، رگولاتوری در واکنش به برخی اخبار مبنی بر افزایش چند برابری تعرفه اینترنت، اعلام کرد که هیچ بسته موجود مجاز به ارائه نیست. حذف شده و حداکثر افزایش قیمت برای این بسته ها حدود 30 درصد است.

این سازمان تاکید کرد: اپراتورها باید بسته‌های جدید و بلندمدت را به مردم عرضه کنند و بلافاصله قبل و بعد از به‌روزرسانی بسته‌ها، جدول مقایسه قیمت‌ها را اعلام کنند.

حال پس از این مشکل دو شرکت ارائه دهنده اینترنت به همراه اپراتور همراه اول در اطلاعیه ای از بررسی قیمت بسته های اینترنتی و تنوع بیشتر این بسته ها خبر دادند.

اپراتور اول تاکید کرد: این اصلاح قیمت اگرچه با حداکثر 34 درصد افزایش، پس از 6 سال ثبات نرخ و با تایید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و با در نظر گرفتن تعهدات انجام شده است. سرمایه گذاری و افزایش کیفیت شاخص های ارتباطی.

این شرکت در این اطلاعیه با اشاره به ثبات قیمت بسته‌های اینترنت همراه در شش سال اخیر، از بروز مشکلات جدی در صورت عدم اصلاح قیمت بسته‌های اینترنتی خبر داده و اعلام کرده است که با وجود فشار قابل توجه تورمی ایجاد شده در این شرکت در سال های اخیر از تمام توان و ظرفیت خود برای حفظ و ارتقای شبکه ارتباطی استفاده کرده است، اما بدون شک ماندن بالاتر از این قیمت بسته های اینترنت همراه می تواند باعث رکود صنعت اینترنت موبایل، ارتباطات و افت قابل توجه کیفیت شود. از شبکه ارتباطی

این اپراتور، ساخت و تجهیز سایت‌های جدید، نگهداری و بهبود سایت‌های موجود و توسعه فناوری‌های جدید مانند شبکه 5G را مستلزم سرمایه‌گذاری قابل توجهی دانست و خاطرنشان کرد: بخشی از این سرمایه‌گذاری از محل فروش بسته‌های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه است.

افزایش هزینه اپراتورها در حالی است که صنعت ارتباطات کشور نه تنها یارانه ای دریافت نمی کند، بلکه با توجه به شرایط سخت موجود، بار توسعه شبکه و انتظارات توسعه در این بخش را به دوش می کشد.

این معامله گر در پایان جدول مقایسه قیمت، قیمت قبل و بعد از اصلاح قیمت را به شرح زیر منتشر کرد:

همچنین بر اساس دستور رگولاتوری اپراتور دوم همراه نیز اطلاعیه ای در این زمینه منتشر کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است: «در پی درخواست اپراتورها مبنی بر تغییر قیمت بسته‌های اینترنت به دلیل عدم امکان سرمایه‌گذاری جدید به دلیل افزایش هزینه‌ها، رگولاتوری با افزایش نرخ بسته‌های اینترنت همراه موافقت کرد. شرط سرمایه گذاری در بهبود شاخص های کیفیت شبکه.

بر این اساس فرآیند اصلاح قیمت بسته های اینترنت همراه از شب گذشته آغاز و در حال حاضر با اعمال افزایش 34 درصدی قیمت برای تمامی بسته ها در حال انجام است.

این فرآیند برای برخی از بسته ها تکمیل شده و برای برخی دیگر همچنان ادامه دارد. تا 24 ساعت آینده بسته های قبلی اینترنت همراه با 34 درصد افزایش قیمت و بدون تغییر حجم و مدت زمان مجدداً در کانال های مختلف از جمله وب سایت، ابر اپلیکیشن ایرانسلمن، کدهای دستوری و … در دسترس خواهد بود.

در ادامه به منظور پاسخگویی به نیاز مشترکین محترم و افزایش تنوع در لیست پکیج، بسته های جدید پرتیراژ و بلند مدت نیز به بسته های قبلی اضافه گردیده است.

اپراتور همراه دوم در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال در خصوص حذف یا افزایش بیش از 34 درصدی قیمت بسته ها آماده پاسخگویی است.

قیمت بسته های اینترنتی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.