افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » رمز موفقیت ایران در جام ملت ها چیست؟

  • کد خبر : 165501
اسمارتک نیوز » رمز موفقیت ایران در جام ملت ها چیست؟

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، حمید درخشان درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در فاصله 13 روز مانده به آغاز جام ملت های 2023 اظهار داشت: اکثر بازیکنان ما باتجربه هستند و شرایط را به خوبی درک می کنند. آنها باید تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دهند. از طرفی هم اکنون […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، حمید درخشان درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در فاصله 13 روز مانده به آغاز جام ملت های 2023 اظهار داشت: اکثر بازیکنان ما باتجربه هستند و شرایط را به خوبی درک می کنند. آنها باید تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دهند. از طرفی هم اکنون همه رسانه ها، هواداران و اعضای خانواده فوتبال باید از این تیم حمایت کنند. دعای ما همیشه با اعضای تیم است، اما تلاش خود بچه ها و همدلی آنها می تواند خیلی مهمتر از دعای ما باشد.

ما باید بیشتر از سایر مدعیان تلاش کنیم.

و افزود: اکنون به بازیکنانمان نیاز داریم که هر آنچه در این سالها آموخته اند نشان دهند و با سربلندی این میدان سخت را ترک کنند. می دانیم که تیم های دیگر از نظر امکانات و بازی های دوستانه بسیار قوی تر از ایران هستند و همه برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنند. ما باید بیشتر از آنها تلاش کنیم. شاید بازی های دوستانه تیم چندان قابل قبول نبود اما ما قابلیت هایی داریم که باید به خوبی از آنها استفاده کنیم.

کاپیتان سابق تیم ملی اضافه کرد: نکته مبهم این است که شاید به دلیل اینکه بازی های دوستانه قوی انجام ندادیم نتوانستیم نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنیم اما وقتی به چنین تورنمنت مهمی نزدیک می شویم باید همه از یکدیگر حمایت کنیم تا به موفقیت برسیم. . . با تلاش بازیکنان و کادرفنی

دیدار با اندونزی و دیدارهای مرحله گروهی فرصت خوبی برای ارزیابی تیم است

درخشان در خصوص بازی با اندونزی و اینکه آیا می توان از بازی های مرحله گروهی مقابل امارات، فلسطین و هنگ کنگ به عنوان بازی های تدارکاتی خوبی قبل از صعود به مرحله حذفی استفاده کرد، گفت: در این مدت تیم هایی که مقابل ایران به میدان رفته اند چیز خاصی داشت به فوتبال ما اضافه نکردند و شاید حتی در مقاطعی باعث شدند که برخی از حقایق تیم به دلیل پیروزی مقابلشان زیاد دیده نشود. این موضوع هم دست تیم نیست چرا که امیر قلعه نویی و دستیارانش بارها اعلام کرده اند که به بازی با تیم های بزرگ علاقه مند هستند. بازی با اندونزی یک بازی سبک و ارزیابی تیمی است. امیدوارم رتبه هایی که در این دیدار و همچنین مسابقات مرحله گروهی به دست می آوریم باعث شود با اقتدار و قدرت زیاد به مرحله حذفی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: در جام ملت های آسیا به جز 4-5 تیم، سایر تیم ها قدرت رویارویی با ایران را ندارند، اما نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم. باید برای بازی های بزرگ و سنگین آماده شویم. امیدوارم هر مشکلی در بازی های پایانی حل شود.

بد نیست منتظر قهرمانی از تیم ملی باشیم

ملی پوش سابق گفت: بازیکنان ایرانی بسیار باتجربه هستند و قطعا این مشکلات تاثیری در روحیه آنها ندارد. آنها یاد گرفته اند که برای رسیدن به موفقیت باید روی هر مسابقه تمرکز زیادی داشته باشند و از هیچ رقیبی غافل نشوند. از طرفی تیم ملی همیشه یکی از مدعیان آسیا بوده است. جام ملت ها هیچ تفاوتی با جام جهانی ندارد، جایی که رویای ایران رسیدن به یک مرحله است چرا که ما همیشه یکی از مدعیان آنها بوده ایم. واقعیت ها را درک می کنیم و می دانیم که تیم شرایط آماده سازی خوبی نداشت اما نمی توانیم ایران را از گزینه های قهرمانی حذف کنیم.

درخشان اضافه کرد: اگر نمی توانیم ثابت کنیم مدعی هستیم باید به دنبال ایراد باشیم. بسیاری از مسائل روشن است و ما می دانیم که کجا را از دست داده ایم. می دانیم که بازی دوستانه خوبی انجام ندادیم، باشگاه های ما امسال عملکرد خوبی در آسیا نداشتند، برنامه ریزی درستی نداشتیم و امکانات ما به خوبی سایر رقبا نیست، اما پتانسیل تیم ملی کم نیست. . بد نیست از تیم ملی توقع قهرمانی داشته باشیم اما باید از هر لحاظ حمایت کنیم و شرایط را برای این امر فراهم کنیم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات ساختار دفاعی تیم ملی گفت: امیدوارم در فرصت باقی مانده این مشکل حل شود وگرنه کار ما سخت می شود. داشتن خط دفاعی خوب با توجه به قدرت بازیکنان هجومی ایران می تواند تیم ملی را تا حد زیادی به موفقیت نزدیک کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.