افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

واکنش تهران به بیانیه تروئیکای اروپایی و آمریکایی

  • کد خبر : 165473
واکنش تهران به بیانیه تروئیکای اروپایی و آمریکایی

گزارش کردن اخبار آنلاینناصر کنعانی روز جمعه 17 دی در بیانیه‌ای افزود: بسیار مضحک است که کشورهایی که مسئول وضعیت فعلی برنامه هسته‌ای ایران هستند به دنبال تغییر مقصر و قربانی با دل واقعیت هستند. وی افزود: این کشورها به جای خودنمایی و موضع گیری سیاسی، عملکرد خود را در مذاکرات رفع تحریم ها در […]

گزارش کردن اخبار آنلاینناصر کنعانی روز جمعه 17 دی در بیانیه‌ای افزود: بسیار مضحک است که کشورهایی که مسئول وضعیت فعلی برنامه هسته‌ای ایران هستند به دنبال تغییر مقصر و قربانی با دل واقعیت هستند.

وی افزود: این کشورها به جای خودنمایی و موضع گیری سیاسی، عملکرد خود را در مذاکرات رفع تحریم ها در 2 سال گذشته بررسی کنند و نتیجه سیاست های غیرسازنده خود را ببینند.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: غنی سازی در سطح 60 درصد در مراکز غنی سازی ایران همواره مطابق با نیازهای صلح آمیز کشور بوده و کاملا تحت نظارت آژانس بین المللی امور خارجه است. امور انرژی اتمی. و ادامه دهید.

کنعانی در ادامه تصریح کرد: ایران از تمامی حقوق و تعهدات بین المللی خود آگاه است و به همکاری خود با آژانس در این زمینه ادامه خواهد داد. او

سخنگوی دیپلماسی کشور افزود: خروج از مذاکرات و طرح موضوعات غیرمرتبط که نتیجه آن وضعیت کنونی مذاکرات است، آمریکا و سه کشور اروپایی را در موقعیتی قرار نمی دهد که ادعایی درباره برنامه هسته ای ایران داشته باشند. .

کنعانی در ادامه تاکید کرد: تجربه نشان داده است که ارائه یک جانبه مطالبات و مطالبات و عدم اراده برای اصلاح گام های غلط کشورهای غربی نمی تواند کمکی به این امر کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته بهترین راه برای رفع نگرانی‌های کاذب درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای خود را مذاکره و دیپلماسی می‌داند. حالا توپ در زمین آمریکا و سه کشور اروپایی است. آنها باید تصمیمات سیاسی لازم را اتخاذ کنند و سیاست بیانیه نویسی و فشار بی حاصل را کنار بگذارند.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.