افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

تاثیر دو جام ملت ها بر سرنوشت لیگ انگلیس/ غیبت ستاره های لیورپول و تاتنهام

  • کد خبر : 165243
تاثیر دو جام ملت ها بر سرنوشت لیگ انگلیس/ غیبت ستاره های لیورپول و تاتنهام

به گزارش اسمارتک نیوز، با آغاز سال جدید دو تورنمنت بزرگ فوتبال در آسیا و آفریقا برگزار می شود که شاید شرایط را برای تیم های لیگ برتری انگلیس که بازیکنانی در این تورنمنت دارند سخت کند. جام ملت های آسیا از 22 ژانویه تا 21 فوریه برگزار می شود و جام ملت های آفریقا […]

به گزارش اسمارتک نیوز، با آغاز سال جدید دو تورنمنت بزرگ فوتبال در آسیا و آفریقا برگزار می شود که شاید شرایط را برای تیم های لیگ برتری انگلیس که بازیکنانی در این تورنمنت دارند سخت کند. جام ملت های آسیا از 22 ژانویه تا 21 فوریه برگزار می شود و جام ملت های آفریقا از 23 ژانویه آغاز و تا 21 فوریه ادامه دارد و لیگ برتر انگلیس در این مدت تعطیل نخواهد بود.

تیم فوتبال آرسنال توماس پارتی بازیکن غنا و محمد النانی ستاره مصری را در اختیار نخواهد داشت که اردوی توپچی ها را برای حضور در جام ملت های آفریقا ترک می کنند.

تیم لیورپول با از دست دادن ستاره مصری خود ضربه سختی را متحمل خواهد شد. محمد صلاح که شاخص ترین بازیکن این تیم در سال های اخیر است برای شرکت در اردوی آماده سازی تیم فوتبال مصر در جام ملت های آفریقا به کشورش سفر می کند. او در این فصل با ثبت 12 گل و 7 پاس گل یکی از ارکان تیم یورگن کلوپ بوده است. در ادامه در این تیم «واتارو اندو» با تیم ژاپن در جام ملت های آسیا حضور خواهد داشت.

تیم تاتنهام برای مدتی دو ستاره خود را در اختیار نخواهد داشت. سون هیونگ مین ستاره کره ای این تیم با 11 گل و 4 پاس گل مهمترین مهره تاتنهام در این فصل بوده و برای حضور در جام ملت های آسیا در اردوی کشورش حاضر می شود. علاوه بر این، «پاپ ماتر سار» هافبک سنگالی تاتنهام نیز به همراه کشورش در جام ملت های آفریقا حضور خواهد داشت.

تیم “وست هم یونایتد” نیز تعداد زیادی از بازیکنان خود از جمله “محمد قدوس” مهاجم غنایی “نایف اکراد” مدافع مراکشی را از دست خواهد داد. سعید بنراهما مهاجم الجزایری دیگر بازیکنی است که باید تمرینات این تیم را برای جام ملت های آفریقا ترک کند.

اما منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس از این دو تورنمنت آسیبی نخواهد دید. در حال حاضر هیچ بازیکن آسیایی و آفریقایی در این تیم حضور ندارد و این موضوع ممکن است منجر به تغییر هزینه ها به نفع شاگردان پپ گواردیولا در جام ملت های آسیا و جام ملت های آفریقا شود.

البته این سوال در مورد استون ویلا پدیده لیگ برتر این فصل نیز صدق می کند و این تیم هیچ بازیکنی را برای حضور در جام ملت های آسیا و آفریقا از دست نخواهد داد.

در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس، لیورپول با 42، آرسنال با 40، استون ویلا با 39، منچسترسیتی با 37، تاتنهام با 36 و وستهم با 31 امتیاز از رده های اول تا ششم قرار دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.