افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
8

خطرات قرار گرفتن کلیولند در برابر بازماندگان خشونت جنسی

  • کد خبر : 1652
خطرات قرار گرفتن کلیولند در برابر بازماندگان خشونت جنسی

با بازگشت دشان واتسون، یک زن روزهای خود را به بازماندگان و شب های خود را به خانواده دوستدار براون خود اختصاص می دهد. او امیدوار است کلیولندرز بتواند هم از زنان و هم از تیم حمایت کند. دشان واتسون این هفته پس از گذراندن 11 بازی محرومیت و عدم پشیمانی به NFL بازمی گردد. […]


با بازگشت دشان واتسون، یک زن روزهای خود را به بازماندگان و شب های خود را به خانواده دوستدار براون خود اختصاص می دهد. او امیدوار است کلیولندرز بتواند هم از زنان و هم از تیم حمایت کند.

دشان واتسون این هفته پس از گذراندن 11 بازی محرومیت و عدم پشیمانی به NFL بازمی گردد. بیست و نه زن به طور علنی گزارش هایی از تجاوز جنسی یا آزار و اذیت واتسون به اشتراک گذاشته اند. NFL با دادن یک محرومیت به او پاسخ داد و براون ها با دادن تیم خود به او پاسخ دادند. کلیولند سه انتخاب دور اول را با واتسون عوض کرد. آنها با او قراردادی با تضمین 230 میلیون دلاری امضا کردند. آن‌ها روی او سرمایه‌گذاری کرده‌اند و تا حدی از او دفاع کرده‌اند که ناراحت‌کننده و فاحش است، و این سوال را مطرح می‌کند: حالا طرفداران براونز که وجدان دارند باید چه کار کنند؟

دوست داشتن گناهکار یک چیز است. این کاملاً چیز دیگری است که نام او را روی پشت خود ببندید و وقتی او کارش را به خوبی انجام می دهد با خوشحالی فریاد بزنید.

نیک کامت/دیاموند ایماژ/گتی ایماژ

هواداران قدیمی براونز وجود دارند که برای همیشه از تیم خود سوگند یاد کرده اند، انتخابی که بدیهی است حق دارند انجام دهند. اما مطمئناً تعداد بیشتری هستند که به تشویق تیمی که در تمام زندگی خود دوست داشته‌اند ادامه می‌دهند (حتی، برای بسیاری، در خلال اواخر دهه 90، زمانی که تیم حتی از نظر فنی هم وجود نداشت).

اگر این را به عنوان یک انتخاب دوتایی در نظر بگیریم، همه ما مرتکب یک اشتباه وحشتناک هستیم: شما یا از بازماندگان حمایت می کنید یا برای براون ها تشویق می کنید. هواداران کلیولند در سرتاسر شمال شرقی اوهایو وجود دارند – همیشه وجود خواهند داشت. قرار دادن آنها در برابر بازماندگان خشونت جنسی ایده ی وحشتناکی است. باید رویکرد بهتری وجود داشته باشد.

از دونیشا گرین بپرسید. او مدیر مشارکت اجتماعی در مرکز بحران تجاوز جنسی کلیولند است و به بازماندگان نشان می دهد که افرادی هستند که آنها را باور دارند و دوست دارند. او همچنین همسر و مادر دو کلیولندی است که عاشق تیم فوتبال خود هستند.

زمانی که براون ها واتسون را به دست آوردند، دونیشا شاهد جشن گرفتن پسر 16 ساله اش، مسیر بود: در نهایت، تیم او که همیشه شکست خورده بود، یک کوارتربک حق رای خود را داشت. “پسندیدن، ما به سوپر باول می رویم، مامان!” او به یاد می آورد. اما دونیشا همچنین شاهد تماس با خط تلفن مرکز بحران بیش از دو برابر شد. اینها صاحبان بلیت های فصلی نبودند که تیم را برای شکایت یا شنوندگان رادیو ورزشی که برای تخلیه تماس می گرفتند، تماس می گرفتند. آنها بازماندگانی بودند که ترومای خود را دوباره زنده می کردند.

گرین می‌گوید: «وقتی آن‌ها داستانی مانند داستان دشان واتسون را می‌شنوند، جایی که او هنوز می‌تواند آزادانه در آنجا حرکت کند، ممکن است داستان‌های خودشان را آغاز کنند که در آن مجرم به اندازه‌ای که باید پاسخگو باشد، پاسخگو نیست. “این می تواند آسیب زا باشد. این داستان را در مقیاس بزرگ‌تری دوباره زنده می‌کند.»

اگر دشان واتسون را به یک بحث تقلیل دهیم، انتخاب یک طرف آسان است: او یا تیمش را تشویق نکنید. اما یک مدافع بازماندگان باید بیش از هر چیز دیگری همدلی داشته باشد و همدلی تنها به میزانی که می توانید جمع آوری کنید محدود می شود. گرین به اندازه کافی آن را برای طرفداران براونز که احساس تعارض دارند، دارد – و او می داند که بسیاری از آنها احساس تعارض دارند.

او می گوید که در چند هفته اول پس از معامله براون ها برای واتسون، مرکز بحران حدود 2000 اهداکننده جدید اضافه کرد. برخی هزینه بلیط براونز را اهدا کردند. برخی دیگر تصریح کردند که آنها به افتخار زنانی که داستان های خود را در مورد واتسون به اشتراک گذاشتند، اهدا کردند. از آن زمان، برخی برای تاچ داون های براونز کمک مالی کرده اند. گرین با خنده می گوید: بسیاری به نام آخرین مدافع براون ها کمک مالی کرده اند. از نظر استعداد در زمین، واتسون یک ارتقاء آشکار نسبت به میفیلد است. اما ریشه یابی او همچنان سخت تر است.

گرین می‌گوید: «فکر می‌کنم چیزی که از طرفداران براونز شنیده‌ام این است که آن‌ها در تلاش هستند. این یک شهر ورزشی قوی و پر جنب و جوش است. شما در مورد هواداری مادام العمر صحبت می کنید. سپس با … یک نفر ملاقات می کنید که قرار است نماینده یک تیم کامل باشد. این یک ناهماهنگی آشکار است که شما با آن سروکار دارید. برای من، در کاری که انجام می دهم، به عنوان بخشی از CRCC، موضع ما این است که ما به بازماندگان اعتقاد داریم. مطمئناً این مهم‌تر از هر چیز دیگری است.»

مسیر به یک بازی پیش فصل رفت و بدترین هواداران براونز را دید: افرادی که در مورد زنان اظهار نظرهای مبتذل می‌کردند و ماساژدرمانی‌هایی را که حملات واتسون به آنها را توصیف می‌کردند، تمسخر می‌کردند. او به درستی وحشت زده شد. اما او همچنان در جایگاه به آنها پیوست.

گرین می‌گوید: «پسرم، بیش از همه، می‌تواند در مورد روابط سالم، رضایت و تماشاگر بودن صحبت کند. اما او همچنین یک مرد جوان 16 ساله است که عاشق براون ها است.

گرین احساس او را درک می کند. او در پیتسبورگ برای تشویق استیلرز بزرگ شد. میگه کی دو زن جلو آمدند با گزارش هایی مبنی بر تجاوز جنسی توسط کوارتربک بن روتلیسبرگر در اوایل سال 2010، اشتیاق او به استیلرز “قطعا از بین رفت.” اما ناپدید نشد. وقتی استیلرز سوپر بول را ساخت، او می خواست آنها برنده شوند. او حتی در حال حاضر تعجب می کند که آیا او در حال منطقی کردن خودش است.

“من می توانم با برخی از آنها شناسایی کنم [Browns] طرفداران و آنچه که آنها احساس می کنند،” گرین می گوید. “این دلخراش است. شما می خواهید به دوست داشتن تیم خود ادامه دهید، اما در عین حال [time] این متناقض است، زیرا یک ناهماهنگی شناختی وجود دارد که باید با آن مبارزه کنید.”

گرین از ورود به گفتمان افکار عمومی محتاط است. او کنفرانس مطبوعاتی سرکش و بدون عذرخواهی واتسون را در ماه آگوست تماشا کرد، اما علاقه‌ای به مبارزه با مدافع شهرش ندارد. او می گوید: «فضای ما با بازماندگان است.

برای بسیاری از اوهایوایی ها، براون ها فقط یک تیم فوتبال نیستند. آنها پیوندی با خانه، پلی بین نسل ها، مراسم هفتگی پاییز هستند که خانواده ها را به هم نزدیکتر می کند. البته مردم فقط نمی خواهند از آن دست بکشند. برخی از آنها، به هر حال. گرین می‌گوید: «فراموش کردن بازماندگان و تجربیات آنها آسان است.» اما باید جایی برای بقیه وجود داشته باشد که انسان های شایسته ای باشند و همچنین تیم خود را تشویق کنند.

مطمئناً واتسون یکشنبه در هیوستون هو خواهد شد. او به دلیل بسیاری از اتهامات جدی درباره او هو می شود، اما همچنین به این دلیل که قبلا برای تگزاسی ها بازی می کرد و اکنون این کار را نمی کند. اگر واتسون همیشه گفته بود که تنها چیزی که می‌خواهد این است که یک تگزاسی باشد، و تگزاسی‌ها در کنار او ایستادند، و او این هفته برای تیم میزبان بازی می‌کرد… خوب، واقعیت ورزش‌دوست بودن این است که گرفتن آن آسان‌تر است. یک موضع اخلاقی در برابر بازیکنی که برای حریف بازی می کند.

طرفداران براونز که واتسون را تشویق می کنند این کار را نمی کنند زیرا آنها واتسون را دوست دارند (حتی اگر برخی او را دوست داشته باشند). آنها او را تشویق می کنند، زیرا او یک قهوه ای است، و فکر می کنند که او می تواند آنها را به اولین سوپربول خود برساند. باید راهی برای تشویق تیم وجود داشته باشد و همچنان از اتهامات وارده علیه مدافع حریف منزجر شود. آسان نیست اما حداقل یک نوجوان 16 ساله در کلیولند معتقد است که می تواند این کار را انجام دهد و مادرش می تواند دلیل آن را بفهمد.

پوشش بیشتر Deshaun Watson:

• آنچه شما نشنیده اید – اما باید بدانید – در مورد پرونده های Deshaun Watson
• یک ماساژدرمانگر در جلسه خود با دشان واتسون
• مشکلات با تحقیقات Deshaun Watson در NFL
• پرونده واتسون و افسانه “دقت لازم”.
• چرا باید دشان واتسون را پاسخگو بدانیم؟



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.