افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

معاون اجرایی ارتش: امسال 2000 داوطلب وارد دانشگاه های افسری ارتش می شوند

  • کد خبر : 165191
معاون اجرایی ارتش: امسال 2000 داوطلب وارد دانشگاه های افسری ارتش می شوند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش امروز (جمعه 17 دی ماه) در حاشیه برگزاری آزمون ورودی دانشگاه های افسری ارتش در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نیاز ارتش جمهوری اسلامی ایران به نیروهای متخصص، سالیانه آزمون‌های متعددی را انجام می‌دهیم، امروز شاهد برگزاری این آزمون در گروه […]

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش امروز (جمعه 17 دی ماه) در حاشیه برگزاری آزمون ورودی دانشگاه های افسری ارتش در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نیاز ارتش جمهوری اسلامی ایران به نیروهای متخصص، سالیانه آزمون‌های متعددی را انجام می‌دهیم، امروز شاهد برگزاری این آزمون در گروه دانشگاه‌های افسری ارتش برای تربیت افسران و فرماندهان عالی رتبه بودید. ما توانستیم این آزمون را در 26 حوزه با حضور 21000 داوطلب در سراسر کشور با همکاری سازمان سنجش کشور انجام دهیم. موفق باشیم.

وی افزود: در حال جذب همرزمان ارتش یعنی نیروهای متدین، متعهد و جهادی هستیم تا وظایف مهمی را برای هدایت یگان های خود در آینده انجام دهیم. داوطلبان برای ورود به دانشگاه های افسری ارتش باید چندین مرحله را طی کنند. اول از همه باید در آزمون سراسری که امروز برگزار شد شرکت کنند. در نهایت 2000 داوطلب از 21000 نفر پس از گذراندن چندین مرحله موفق به ورود به دانشگاه های افسری ارتش خواهند شد.

معاون اجرایی ارتش با اشاره به ارزش کلمه سرباز تاکید کرد: سرباز در هر تخصصی که وارد ارتش می شود، رزمنده و سرباز این مملکت است، همه ما خود را سرباز این مرز و بوم می دانیم. ” و منطقه ملاحظه کرده اید که شهید فلاحی در تمام مصاحبه هایش و در آن شرایط جنگی، خود را یک سرباز معرفی می کرد. حاج قاسم سلیمانی که فرمانده جبهه‌های مقاومت بود، خود را سرباز می‌دانست و می‌گفت روی سنگ قبرم بنویس «سرباز قاسم سلیمانی» پس همه ما سربازیم چون همیشه از ارزش‌های یک ملت و دینش دفاع می‌کنیم. . .

امیر محمودی در پایان در توصیه ای به داوطلبان ارتش گفت: این جوانان باید برای خدمت به کشور تلاش خالصانه داشته باشند و با وجود همه سختی ها تحصیلات خود را با موفقیت به پایان برسانند، البته در این راه باید این سختی ها را نیز تحمل کنند. آموزش و آینده کار شما بسیار چشمگیر است.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.