افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

خرید 50 دستگاه ماشین آلات راهداری برای استان های ناهموار

  • کد خبر : 165133
خرید 50 دستگاه ماشین آلات راهداری برای استان های ناهموار

داریوش امانی در حاشیه دیدار با راهداران اردبیل به خبرنگار بازار گفت: این 50 دستگاه ماشین آلات راهداری از بهترین برندها و کارخانه های اروپایی خریداری شده و پیمانکار آنها را وارد کشور می کند. وی گفت: در استان اردبیل 182 پروژه راهداری به ارزش 1.9 میلیارد تومان هزینه شده و آماده افتتاح است که […]

داریوش امانی در حاشیه دیدار با راهداران اردبیل به خبرنگار بازار گفت: این 50 دستگاه ماشین آلات راهداری از بهترین برندها و کارخانه های اروپایی خریداری شده و پیمانکار آنها را وارد کشور می کند.

وی گفت: در استان اردبیل 182 پروژه راهداری به ارزش 1.9 میلیارد تومان هزینه شده و آماده افتتاح است که هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی این استان به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: پروژه های راهداری به ارزش 1.2 میلیارد تومان از سال گذشته آغاز شد تا اهالی استان از زیرساخت های مناسب در حوزه حمل و نقل جاده ای بهره مند شوند.

امانی از آغاز عملیات اجرایی پروژه های راهداری جدید به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون تومان خبر داد و افزود: همه این تلاش ها و نظارت ها نتایج مثبت و مناسبی به همراه داشته است تا شاهد امنیت تردد هموطنان در استان اردبیل باشیم.

وی تامین اعتبار کافی برای تعمیر و بهسازی راه های روستایی را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: با ایمن سازی بیش از 400 نقطه حادثه خیز در کشور درصدد کاهش تلفات و تصادفات در جاده ها هستیم.

امانی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: عملیات تعمیر و نگهداری راه های زمستانی استان اردبیل از 24 آذرماه آغاز شد و با توجه به اینکه 150 روز عملیات تعمیر و نگهداری راه ها در بزرگراه ها و محورهای ارتباطی این استان انجام می شود، تلاش می شود تا راه های استان اردبیل افتتاح شود. مناطق صعب العبور حفظ شده و امکان تردد مسافران و رانندگان تضمین می شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اضافه کرد: شرایط جاده های امسال با سال های گذشته متفاوت است و تلاش می کنیم با ارتقای تجهیزات سخت افزاری و همکاری پلیس در حوزه نرم افزاری، از میزان تلفات، تصادفات و حوادث ناگوار بکاهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.