افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
6

ایسوس راگ فون 7D در نتایج تست Geekbench لیست شد

  • کد خبر : 16504
ایسوس راگ فون 7D در نتایج تست Geekbench لیست شد

ایسوس تیر ماه جاری سری راگ فون 6 را با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برای عرضه بازارهای جهانی معرفی کرد و ماه بعد نیز گوشی‌های گیمینگ راگ راگ فون 6d و راگ راگ فون فون آلتیمیت آلتیمیت را را دستگاه رونمایی کرد که این از از 9000 پلاس از محصولات مدیاتک استفاده می‌کردند. […]

ایسوس تیر ماه جاری سری راگ فون 6 را با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برای عرضه بازارهای جهانی معرفی کرد و ماه بعد نیز گوشی‌های گیمینگ راگ راگ فون 6d و راگ راگ فون فون آلتیمیت آلتیمیت را را دستگاه رونمایی کرد که این از از 9000 پلاس از محصولات مدیاتک استفاده می‌کردند. اکنون ، ورود به سال جدید این برند حال آماده شدن برای معرفی جانشین راگ فون 6 است که انتظار راگ فون 7 نام خواهد داشت. طبق اطلاعاتی که فاش شده، سری آینده راگ فون شامل گوشی راگ فون 7، راگ فون 7 آلتیمیت و راگ فون 7d خواهد بود.

در تاریخ عرضه گوشی‌های سری راگ فون 7 هنوز مشخص نیست، اما در نتایج تست‌های بنچمارک ظاهر می‌شود که می‌تواند ارائه دهنده قریب الوقوع آن‌ها آن‌ها باشد. یکی از این سری، یعنی راگ فون 7d به تازگی در Geekbench ظاهر می شود به همین واسطه برخی کلیدهای آن لو لو می شود که در ادامه به بررسی آن ها آن ها می بینند. با اسمارتک نیوز همراه باشید.

ایسوس راگ فون 6D
ایسوس راگ فون 6D

مشخصات فاش شده ایسوس راگ فون 7D

طبق لیستی که Geekbench منتشر کرده است، گوشی ایسوس راگ فون 7d با شماره مدل ai2205_d دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود که در حال حاضر قدرتمندترین قدرتمندترین تراشه تراشه پردازشی کوالکام کوالکام می شود می شود. علاوه بر این، گوشی جدید تا 16 حافظه حافظه رم خواهد داشت. از نظر افزاری نیز راگ فون 6d با سیستم عامل اندروید 13 از جعبه خواهد شد که جای تعجبی هم ندارد. شایان ذکر است که تست Geekbench را امتحان کنید، این گوشی امتیاز 2012 و 5697 را در بخش‌های هسته‌ای و چند هسته‌ای کسب کرده است. در حال حاضر این‌ها تنها جزئیاتی هستند که توسط گوشی ایسوس راگ 7d ارائه شده است.

نتایج تست ایسوس راگ فون 7D

گفتنی است که چند روز پیش هم مشخصات سری راگ فون 7 توسط وب‌سایت TheTechOutlook فاش شد. طبق گزارش، گوشی‌های سری راگ فون 7 دارای سیستم عامل اندروید 13 هستند از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برند. علاوه بر این، در این گزارش اشاره شده است که این سری از سری 16 حافظه حافظه و 25 حافظه فضای ذخیره سازی داخلی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، راگ فون 7 آلتیمیت دارای 512 حافظه حافظه داخلی خواهد بود. همچنین، به شنیده‌ها می‌توانم انتظار داشته باشم که هر گوشی تلفن همراه به صفحه امولد امولد نرخ تازه‌سازی 165 هرتز.

سایر جزئیات راگ فون 7 مانند صفحه نمایش مشخصات دوربین و اطلاعات باتری در حال نامشخص است. گزارش‌های قبلی حاکی از آن‌ها هستند که در سه ماه سوم سال 2023 معرفی می‌شوند. پس از نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی می‌توان انتظار داشت که در روزهای آتی و گزارش‌های زیادی در محصولات جدید ایسوس منتشر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.