افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

بانوی کردستانی عنوان بهترین مجری کشور را از آن خود کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 165000
بانوی کردستانی عنوان بهترین مجری کشور را از آن خود کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

کمک مالی کرزاد الحسنه برای ایجاد بسیج منطقه مقاومت ارتش شهر قارو وی در گفتگو با خبرنگار مهر به برخی از فعالیت های اعضای صندوق های قرض الحسنه و گروه های جهادی از سال 1396 پرداخت و اظهار داشت: 85 صندوق قرض الحسنه در مناطق شهری و روستایی از استان ایجاد شده است. . پریسا […]

کمک مالی کرزاد الحسنه برای ایجاد بسیج منطقه مقاومت ارتش شهر قارو وی در گفتگو با خبرنگار مهر به برخی از فعالیت های اعضای صندوق های قرض الحسنه و گروه های جهادی از سال 1396 پرداخت و اظهار داشت: 85 صندوق قرض الحسنه در مناطق شهری و روستایی از استان ایجاد شده است. .

پریسا خداویسی افزود: تعداد اعضای صندوق های قرض الحسنه هفت هزار نفر و تعداد وام به هفت هزار نفر اعطا شده است.

وی گفت: مجموع وام به متقاضیان بالغ بر 8 میلیارد تومان بوده است.

وی به مهم ترین فعالیت اعضای صندوق های قرض الحسنه و گروه های جهادی پرداخت و گفت: مشارکت در رزمایش جهادگران فاطمیون شامل فعالیت در حوزه های خدمات دینی، فرهنگی، آموزشی، اشتغال زایی، محرومیت زدایی می شود. ، ایجاد موکب در دهه اول محرم و رحلت پیامبر و شهادت حضرت فاطمه زهرا.س) و پخت غذای نذری یکی از این فعالیت هاست.

کمک مالی کرزاد الحسنه برای ایجاد بسیج منطقه مقاومت ارتش شهر قارو یادآور شد: سایر اقدامات از جمله احداث واحد مسکونی به دلیل نظارت ضعیف ناظر در شهر چه بلایی سرش آمده؟همچنین مرکز خیریه ای برای کمک به بسیجیان نیازمند و بی بضاعت و زنان سرپرست خانواده ایجاد شده است.

خدویسی پاکسازی محیط زیست، پیاده روها و امامزاده ها، درختکاری توسط گروه های جهادی، ایجاد سه تعاونی با اعتبارات قرض الحسنه و تعاونی ایجاد مشاغل خانگی با 200 نفر برای ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار را از دیگر فعالیت ها عنوان کرد. .

وی افزود: برای ایجاد اشتغال از طریق این صندوق اقداماتی از جمله تهیه سبزی خردکن، کارگاهی اجرا می شودنیروی“، ترشیجات، کارگاه قالی بافی با بیش از 200 بافنده، کارگاه نخ بدکارگاه های بافندگی و خیاطی در قسمت لحاف و شلوار عروس برگزار شده است.

کمک مالی کرزاد الحسنه برای ایجاد بسیج منطقه مقاومت ارتش شهر قارو وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات صندوق قرض الحسنه سازندگی، تقویت کارگاه دوخت شلوار است. لیوارد اولین کارگاه شلوار در شهر چیست؟ لیوارد این است که در آینده یک کارگاه خیاطی در زندان برای زندانیان راه اندازی شود و ایجاد اشتغال شود، برای حفظ محیط زیست و فرهنگ سازی در جامعه به جای استفاده از کیسه های پلاستیکی، کارگاه کیف دستی راه اندازی شود. ناکدا سنتی و ایجاد اشتغال برای 3 بانوی بسیجی سرپرست خانواده است.

وی افزود: احداث باغ گل محمدی با اعتبارات قرض الحسنه و افتتاح کارگاه. استخراج اسانس گل رز دمشق در آینده افتتاحیه کارگاه دستکش. بافیکارگاه مددکاری زنبور و قارچ، کارگاه چرم دوزی، لبنیات، کارگاه مصنوعات سنگ و پلاستیک نیز توسط صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان. قارو ساخته شده است

خداویسی گفت: اعطای وام اقتصاد مقاومتی به مبلغ 5 میلیارد تومان برای 80 نفر جهت ایجاد کارگاه های اشتغال زایی در شهرستان. قارو قوی تر می شود

وی بیان کرد: قرض الحسنه در اولین رویداد ملی اقتصاد مقاومتی که با همکاری بنیاد بسیج و بسیج سازندگی در سازمان بسیج مصطفین برگزار شد، عنوان تسهیل گر برتر کشوری در حوزه اعتبارات قرض الحسنه را از آن خود کرد.حسنه بسیج.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.