افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

زاهدی: اگر لوکادیا بتواند کمک کند خوشحال می شوم بیایم/خوشحالم به تیمم کمک کنم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 164927
زاهدی: اگر لوکادیا بتواند کمک کند خوشحال می شوم بیایم/خوشحالم به تیمم کمک کنم – پرسپولیس نیوز

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت یورگن لوکادیا به این تیم اظهار نظر کرد. شهاب زاهدی که تنها گل سه امتیازی پرسپولیس را در بازی با نساجی به ثمر رساند، در پایان این بازی گفت: خدا را شکر بازی را بردیم. شرایط خوبی داشتیم، سه امتیاز را گرفتیم و جایگاه خود را حفظ کردیم. من […]

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت یورگن لوکادیا به این تیم اظهار نظر کرد.

شهاب زاهدی که تنها گل سه امتیازی پرسپولیس را در بازی با نساجی به ثمر رساند، در پایان این بازی گفت: خدا را شکر بازی را بردیم. شرایط خوبی داشتیم، سه امتیاز را گرفتیم و جایگاه خود را حفظ کردیم. من هم خوشحالم که به تیمم کمک می کنم.

وی در خصوص شانس های آقای گلی گفت: با توجه به جایگاهی که دارم، اگر عملکردم را بهتر کنم قطعا می توانم اهدافم را افزایش دهم.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که انتظار دارید به تیم ملی دعوت شوید، همچنین یادآور شد: تمام تلاشم را در باشگاه انجام می دهم و اگر خوب عمل کنم، شانس زیادی برای دعوت شدن دارم. تیم ملی انتخاب ملی

زاهدی در خصوص احتمال جذب لوکادیا در نیم فصل اظهار داشت: فکر می کنم این موضوع مربوط به باشگاه است و نمی توانم نظر بدهم. هرکسی که به تیم کمک کند از حضور در تیم بسیار خوشحال خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که تا پایان فصل چه هدفی داشت و آیا به تعداد گل های مورد نظرش در پرسپولیس رسید یا خیر، تصریح کرد: تعداد گل ها را نمی خواست. تا زمانی که تیم ما جایگاه خوبی دارد، قطعا از عملکردم راضی هستم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره قراردادش گفت: الان زمان مناسبی برای صحبت در این مورد نیست. من با باشگاه قرارداد دارم و قطعاً تمام تلاشم را برای بهبود عملکردم انجام خواهم داد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)