افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

خطر جابجایی سازندگان هزینه های ساخت و ساز در گرگان طی 3 سال 10 برابر شد

  • کد خبر : 164849
خطر جابجایی سازندگان هزینه های ساخت و ساز در گرگان طی 3 سال 10 برابر شد

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد مرتضوی بعدازظهر امروز پنجشنبه در نشست با اعضای شورای شهرداری گرگان اظهار داشت: متوجه هستیم که اجرای بودجه یکی از دغدغه های شهرداری است. رئیس اتحادیه انبوه سازان مسکن استان گلستان تهیه لایحه مالیات ساخت و ساز توسط شهرداری را دغدغه امروز جامعه سازندگان عنوان کرد و گفت: در […]

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد مرتضوی بعدازظهر امروز پنجشنبه در نشست با اعضای شورای شهرداری گرگان اظهار داشت: متوجه هستیم که اجرای بودجه یکی از دغدغه های شهرداری است.

رئیس اتحادیه انبوه سازان مسکن استان گلستان تهیه لایحه مالیات ساخت و ساز توسط شهرداری را دغدغه امروز جامعه سازندگان عنوان کرد و گفت: در سال گذشته علیرغم ابراز این نگرانی ها نتیجه خوبی نداشته است. محقق شد و متاسفانه مجلس شهرداری در این زمینه تصمیمات غیر کارشناسی گرفت.

وی گفت: در سه سال اخیر هزینه پروانه های ساختمانی در برخی نقاط شهر ده برابر شده است.

مرتضوی افزود: این تصمیم خسارات جبران ناپذیری به بار آورد و باعث شد سرمایه گذاران گرگان را ترک کنند و یا بیکار شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید از تجربه دو سال گذشته درس بگیریم، گفت: علاوه بر تامین بودجه شهرداری، ساخت و ساز نیز باید رونق بگیرد.

وی در ادامه به لزوم صدور مجوز در دو مرحله و انجام اقدامات تعاملی و تسهیلی اشاره کرد و گفت: در واقع انبوه ساز در قبال پرداخت هزینه پروانه خدماتی دریافت نمی کند و مجریان شروع به بهره برداری گاها اقدام به اخذ مجوز می کنند. سال.”

وی بیان کرد: خوشبختانه تمرکز شهرداری به سمت سرمایه گذاری است و در صورت اجرای منابع پایدار از این نوع هر ساله شاهد ارزش افزوده خواهیم بود.

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: انبوه سازان می توانند در سرمایه گذاری های شهرداری مشارکت کرده و پایه اصلی سرمایه گذاری باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.