افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

عالیشاه: درویش تصمیم غیرحرفه ای گرفت/ الکثیر را از دست دادیم تا به حد نصاب برسیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 164814
عالیشاه: درویش تصمیم غیرحرفه ای گرفت/ الکثیر را از دست دادیم تا به حد نصاب برسیم – پرسپولیس نیوز

کاپیتان پرسپولیس معتقد است مدیرعامل این باشگاه هنگام امضای سند سقف بودجه تصمیمی غیرحرفه ای و عجولانه گرفته است. امید عالیشاه پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی با اشاره به حمایت هواداران گفت: هواداران بازیکنان را دوست داشتند، خدا را شکر امروز توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم. ما خوب بازی نکردیم […]

کاپیتان پرسپولیس معتقد است مدیرعامل این باشگاه هنگام امضای سند سقف بودجه تصمیمی غیرحرفه ای و عجولانه گرفته است.

امید عالیشاه پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی با اشاره به حمایت هواداران گفت: هواداران بازیکنان را دوست داشتند، خدا را شکر امروز توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم. ما خوب بازی نکردیم اما خدا را شکر بردیم.

وی با بیان اینکه چند سوال دارم، گفت: می خواهم بدانم سقف بودجه یعنی چه و چه معنایی دارد. آیا با تصویب یک سری قوانین غیراصولی و غیرحرفه ای بدون ضمانت اجرایی می توانیم به بالا بردن کیفیت فوتبال کمک کنیم؟ آیا این قانون به فوتبال کمک کرده است؟ اقتصاد ورزش در همه جای دنیا آزاد است، فرهنگ خرج و درآمد دارند، اما ما می خواهیم با فشار دادن و تصویب یک سری قوانینی که فقط کار را خراب می کند، کنترل داشته باشیم که به باشگاه ها کمکی نمی کند.

کاپیتان پرسپولیس افزود: می خواهم از درویش شکایت کنم که تصمیمی عجولانه و غیرکارشناسی گرفت و آن سند (سقف بودجه) را امضا کرد. تیم ما اکنون به دلیل کمبود بازیکن و فشار هواداران در بحران است. ما بازیکنی مثل آل کثیر را از دست دادیم تا محدودیت بودجه را رعایت کنیم، این فشار را می پذیریم اما نباید این اتفاق می افتاد. به نظر من نباید روی فوتبال کار کرد و به جای آن باید زیرساخت ها را درست کرد و فضا را برای درآمدزایی و هزینه های باشگاه ها آزاد کرد و به آنها کمک کرد و به آنها حق پخش تبلیغات محیطی داد. این سوالات برای من است و امیدوارم کسی به آنها پاسخ دهد. این قوانین تاکنون کمکی نکرده و سابقه خوبی نداشته است.

عالیشاه امروز در پاسخ به اینکه خیلی ها معتقدند پرسپولیسی ها خارج از قرارداد از یک هوادار متمول پول دریافت کرده اند، گفت: پیام فارس دو فصل بیش از 110 میلیارد در سپاهان قرارداد دارد و گفت: هر کی هست زنده بماند. این است.” گرفت، بگذار زنده بماند.» این قوانین اشتباه بود و مدیران با ما بازی کردند و تقصیر خدا بود که کمتر خرج کردیم، تیم باید خوب ببندد و این هوادارانی که به ورزشگاه می آیند منتظر ما هستند.

وی یادآور شد: شرمنده هستم که 60 هزار هوادار به ورزشگاه می آیند و ما به الدحیل باختیم و هواداران ما به دلیل کمبود بازیکن ناراحت می روند. در فوتبال دنیا پول خرج می شود و تیم ها پول دارند و پول خرج می کنند، بازیکن می گیرند و اردو برگزار می کنند. 4 سال است که کمپ نرفته ایم، چه قوانین محدود کننده ای وجود دارد که حتی نمی توانیم به اردو برویم؟ اگر به فوتبال علاقه دارند، باید زیرساخت ها و فضاهای درآمدزا برای باشگاه ها ایجاد کنند. در غیر این صورت این قوانین کمکی به فوتبال نخواهد کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)