افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

ایالات متحده از آغاز جنگ غزه پیوسته به ایران پیام می فرستد.

  • کد خبر : 164697
ایالات متحده از آغاز جنگ غزه پیوسته به ایران پیام می فرستد.

آفتاب نیوز: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز در سیزدهمین اجلاس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در هر مرحله پاسخ قاطعانه ای به آنها داده شد و نظام در سطح رسمی به آنها پاسخ داد، خاطرنشان کرد: . : در عین حال بارها به شما اعلام کردیم که به […]

آفتاب نیوز:

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز در سیزدهمین اجلاس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در هر مرحله پاسخ قاطعانه ای به آنها داده شد و نظام در سطح رسمی به آنها پاسخ داد، خاطرنشان کرد: . : در عین حال بارها به شما اعلام کردیم که به دنبال گسترش جنگ نیستیم، اما شما دروغ می گویید. اگر به دنبال گسترش جنگ نیستند، پایگاه هایشان نباید شبانه روز از این میزان امکانات و سلاح برای منطقه محدودی به نام غزه استفاده کنند.

رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به اینکه آمریکا با تمام قوا آمده است، تصریح کرد: امروز در کاخ سفید و در اتاق تصمیم گیری واقع در طبقه هشتم زیرزمین کاخ سفید و در جلساتی که برگزار می شود. ، بین آنها دعوا شده است، چرا اینقدر دیر؟ ما رژیم اسرائیل شدیم و حالا شکست رژیم اسرائیل شکست آمریکا حساب می شود. نتیجه نهایی این بود که دولت نتانیاهو در سرزمین های اشغالی شکست خورد.

به گفته امیرعبداللهیان، آمریکایی ها در حال حاضر با این چالش مواجه هستند.

وزیر امور خارجه در ادامه تصریح کرد: یکی از تحولاتی که امروز در دنیا رخ داده این است که هژمونی آمریکا دیگر قدرت اجرای تصمیمات خود را ندارد. آنها هنوز مولفه های هژمونیک را دارند، اما نمی توانند اعمال کنند و این اتفاق مهمی است که افتاده است.

امیر عبداللهیان افزود: امروز یک جریان غیردولتی به نام حماس با 30 تا 40 هزار سرباز به جایی رسیده است که با آنها مذاکره می کنند.

وی به سفر اخیر خود به دوحه و دیدار با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اشاره کرد و افزود: روز چهارشنبه با آقای هنیه در قطر دیدار کردم و دو سه ساعت بعد ایشان عازم مصر شدند. زندانیان را آزاد کنید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.