افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

جدایی میدان از سیاست نقشه دشمن است

  • کد خبر : 164596
جدایی میدان از سیاست نقشه دشمن است

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا؛ آیت الله نوری همدانی در پیامی تصویری خطاب به سیزدهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین و طلاب بلد با تاکید بر زنده نگه داشتن روحیه و اندیشه انقلابی در حوزه های علمیه، از رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب تجلیل کرد و اظهار داشت: او همان صلابت امام […]

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا؛ آیت الله نوری همدانی در پیامی تصویری خطاب به سیزدهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین و طلاب بلد با تاکید بر زنده نگه داشتن روحیه و اندیشه انقلابی در حوزه های علمیه، از رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب تجلیل کرد و اظهار داشت: او همان صلابت امام این انقلاب را داشت، حفظ کرده و مدیریت کرده است

در حدیثی از امام صادق در مورد وظایف علما آمده است: شناخت زمان از وظایف مهم علما است به گونه ای که انسان و فرهنگ زمان را بشناسد. زمان ما یک زمان خصوصی است زیرا امام راحل انقلاب کردند و توانستند با گاهشماری خود مستکبرین را سرکوب کنند و بر اساس آموزه های دینی انقلاب کنند.

آیت الله نوری همدانی با مقدمه کتاب «ثورة الفقیه»; امام توصیه کرد که فقر و بی عدالتی در جامعه ریشه کن شود و اسلام ظلم و عدل همه دنیا را در نظر بگیرد و از مظلوم دفاع کند.

وی ریشه کنی فقر و بی عدالتی در جامعه، دفاع از مظلوم، مقابله با ظالم و دفاع از فلسطین را تنها بخشی از تاکیدات امام(ره) دانست و افزود: امروز مسئله فلسطین باید در رأس مسائل دنیا قرار گیرد و این وظیفه دانشگاهیان است. برای اجرای این موضوع

آیت الله نوری همدانی وحدت حول محور فقاهت و زمان را به همگان توصیه و تصریح کرد: یکی از مسائل دیگری که باید به آن توجه شود، حفظ مردم در صحنه است. به مالک اشتر مردم را ستون دین خواند و سپری در برابر دشمنان معرفی کرد. مردم ما در جنگ تحمیلی انقلاب کردند و جان باختند و در مواقع حساس با نظام مقابله کردند.

وی جدایی حوزه سیاست و جامعه را نقشه دشمنان دانست و تاکید کرد: امام این توطئه را به خوبی تشخیص دادند و نگذاشتند این نقشه شوم عملی شود. امروز نیز باید مراقب این نقشه شیطانی باشیم.

آیت الله نوری همدانی در پایان با تشکر از برگزاری اجلاس سراسری جامعه مدرسین و علمای بلد گفت: بحمدالله جامعه مدرسین پیگیر مشکلات هستند و برای همه شما عزیزان از خداوند منان عاقبت بخیر می کنم. و برای موفقیتت دعا کن.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.