افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

چه رنگ هایی را در استایل خود انتخاب می کنید؟ / در سه کلمه با روانشناسی به شما می گویم چه جور آدمی هستید

  • کد خبر : 164342
چه رنگ هایی را در استایل خود انتخاب می کنید؟  / در سه کلمه با روانشناسی به شما می گویم چه جور آدمی هستید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیای رنگ ها می تواند بسیار عجیب و پر رمز و راز و جالب باشد برای افرادی که از رنگ ها در زمینه های مختلف زندگی استفاده می کنند، مثلا از بهترین رنگ مو برای موهای سفید گرفته تا رنگ آشپزخانه ما و خیلی چیزهای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیای رنگ ها می تواند بسیار عجیب و پر رمز و راز و جالب باشد برای افرادی که از رنگ ها در زمینه های مختلف زندگی استفاده می کنند، مثلا از بهترین رنگ مو برای موهای سفید گرفته تا رنگ آشپزخانه ما و خیلی چیزهای دیگر. چیزها اگر رنگ ها وجود نداشت، واقعا خسته کننده بود. به عنوان مثال، احتمالاً در خیابان متوجه شده اید که چگونه یک ماشین قرمز در میان انبوه ماشین های سیاه و سفید خودنمایی می کند و جلب توجه می کند، بنابراین رنگ ها می توانند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کنند. به عنوان مثال، اگر پوست تیره ای دارید و بهترین رنگ لباس را برای صورت تیره خود انتخاب می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که از اطرافیان خود تعریف و تمجید دریافت کنید.

اما برسیم به موضوع مقاله امروز که در مورد روانشناسی رنگ لباس است. احتمالا همه ما شنیده‌ایم که رنگ‌ها روان‌شناسی خاص خود را دارند، یعنی با انتخاب هر رنگی اطلاعاتی در مورد خودتان به مردم می‌دهید و شاید جالب باشد بدانید که حتی گل‌هایی که با رنگ‌های مختلف به افراد دیگر می‌دهید روان‌شناسی هستند. ممکن است تعجب کنید که چه اتفاقی می‌افتد وقتی کسی روان‌شناسی پشت آن‌ها را نداند، اما در واقع، رنگ‌ها می‌توانند احساساتی را در ناخودآگاه ما ایجاد کنند و احساسات مختلفی را به ما منتقل کنند، حتی بدون اینکه داستان پشت آن‌ها را بدانیم. به عنوان مثال، آیا متوجه شده اید که وقتی وارد محیطی با طرح قرمز می شوید، احساس هیجان می کنید؟ پس روانشناسی رنگ ها را دست کم نگیرید، اکنون به این خواهیم پرداخت که هر رنگ چه چیزی را بیشتر در استایل خود به کار می برد.

مشکی؛ شما جاه طلب و باهوش هستید.

اولاً، سیاه را می توان نماد جدیت دانست. اگر بخواهیم در مورد روانشناسی افرادی که بیشتر از این رنگ در استایل خود استفاده می کنند صحبت کنیم، باید بگوییم که این افراد دارای قدرت، جدیت، اراده قوی، هوش بالا و استعداد بالایی هستند. این افراد اغلب خود محور و خود محور هستند و لنزهای واقعی برای دیدن دنیا دارند.

این افراد اگرچه هدفمند هستند، اما می توانند جاه طلب و دارای احساسات عمیق و شدید باشند، اما سعی می کنند احساسات خود را کنترل کنند و آن را نشان ندهند. علاقه مندان به رنگ مشکی در لباس، کسانی هستند که ترجیح می دهند به جای نشان دادن ظاهر خود، شخصیت درونی خود را کشف کنند.

روانشناسی رنگ لباس

سبز؛ شما فردی مهربان و مهربان هستید.

روانشناسان رنگ سبز را نمادی از طبیعت می دانند و معتقدند پوشیدن لباس هایی با این رنگ می تواند ارتباط بهتری با محیط و اطرافیانتان داشته باشد و افرادی که با شما در ارتباط هستند احساس رضایت کنند و باعث افزایش شرکت شما می شود. زیرا با استفاده از این رنگ ناخودآگاه احساس آرامش را به فرد منتقل می کنید. علاوه بر این، اگر زیاد این رنگ را می پوشید، احتمالاً فردی سرزنده و فعال در جامعه هستید.

روانشناسی رنگ لباس

قرمز؛ پر انرژی و باهوش

قرمز را می توان نمادی از احساسات و اشتیاق دانست، به همین دلیل روانشناسان می گویند اگر می خواهید کسی را تحت تاثیر قرار دهید، از این رنگ در استایل خود استفاده کنید تا فرد مورد علاقه شما به شما توجه کند و فرقی نمی کند که در چه محدوده ای باشد. . رنگ ها از این رنگ هم استفاده کنید به طور کلی، آن دسته از افرادی که از این رنگ در استایل خود زیاد استفاده می کنند، باهوش، حیله گر، هیجان زده، کمی خودخواه و در برخی موارد مستعد اعتیاد هستند.

روانشناسی رنگ لباس

آبی؛ موثر و آرام

روانشناسان معتقدند آبی در لباس نشان دهنده اعتماد به نفس است و به همین دلیل است که آنها این رنگ را مناسب ترین رنگ برای پوشیدن در مصاحبه های شغلی می دانند، زیرا شما ناخودآگاه به فرد القا می کنید که می تواند روی توانایی و ظرفیت شما حساب کند. کار مورد نظر را انجام دهد. بیایید اضافه کنیم که سایه های تیره این رنگ، مانند آبی سرمه ای، احساس آرامش بیشتری دارند. به طور کلی افرادی که به این رنگ علاقه دارند تاثیرگذار، باهوش، دارای آرامش درونی و قابل اعتماد هستند و اگر از سایه های تیره این رنگ بیشتر استفاده کنید، فردی مهربان، مودب، گاهی خجالتی و سازگار هستید.

روانشناسی رنگ لباس

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.