افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

دکوراسیون عجیب خانه 150 متری بانوی خانه / جسارت او باورنکردنی است!

  • کد خبر : 164325
دکوراسیون عجیب خانه 150 متری بانوی خانه / جسارت او باورنکردنی است!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- انسان از هزاران الگوی ذائقه تشکیل شده است. البته بهتر است بگوییم سلایق میلیونی، چون هیچ دو نفری وجود ندارند که سلیقه هایشان دقیقاً یکی باشد و هر چقدر هم که به هم نزدیک باشند، باز هم اختلاف سلیقه دارند. در دنیای استایل تنوع زیادی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- انسان از هزاران الگوی ذائقه تشکیل شده است. البته بهتر است بگوییم سلایق میلیونی، چون هیچ دو نفری وجود ندارند که سلیقه هایشان دقیقاً یکی باشد و هر چقدر هم که به هم نزدیک باشند، باز هم اختلاف سلیقه دارند. در دنیای استایل تنوع زیادی وجود دارد و این دقیقا به دلیل همان موضوعی است که قبلاً به آن اشاره کردیم. از طرفی تزیینات و سبک های زیادی وجود دارد، اما البته به نظر می رسد که مد توانسته جلوی دکوراسیون را بگیرد، زیرا ویژگی مد این است که تقریبا هر سال تغییر می کند، اما هرگز نمی بینید که دکوراسیون هر سال خیلی تغییر می کند!!

اینها واقعاً همه زمینه ای بود که بگوییم شما می توانید در دکوراسیون و چیدمان خانه خود و البته در انتخاب عناصری که در خانه استفاده می کنید متفاوت باشید. بله مشکلی نیست. کی گفته این مزایا و معایب؟ چرا باید حرف آن شخص را کاملاً بپذیریم و اینکه گفته است باید راهی را که دیگران طی می کنند برویم؟ ما می توانیم یک مسیر جدید برای خود ایجاد کنیم!

به عنوان مثال در این مقاله قصد داریم با خانه ای 150 متری آشنا شویم که طبیعت را در دل خود جای داده است. شاید خودش به دل طبیعت رفته! برای دیدن جسارت جذاب با ما همراه باشید.

دلیل انتخاب این خانه چه بوده است؟

قطعا در بحث طراحی داخلی آنچه اهمیت فوق العاده دارد و جزو عناصر مهم و تاثیرگذار است نور است. نور می تواند فضا را کوچکتر یا بزرگتر کند. آیا می تواند به فضا انرژی مثبت بدهد یا خیر؟

در این خانه یکی از مهم ترین دلایل انتخاب و استقبال بسیار خوب خانم های خانه وارش است که او را نیز گشاده رویی کرده است. نور می تواند نشاط را به خانه دعوت کند و در این خانه نور از پنجره ها وارد اتاق نشیمن اصلی شده و وظیفه جذاب خود را انجام می دهد.

دکوراسیون منزل 150 متر.

ویژگی منحصر به فرد این خانه چیست؟ شجاعت کجاست؟

همه ما در خانه هایمان لوازم چوبی داریم، اما نکته جالب اینجاست که در این خانه 150 متری، خانم خانه بیش از حد شیفته چوب است و دلیلش این است که او را به یاد خاطرات کودکی اش در خانه می اندازد. پدر

حالا در تزیین خانه 150 متری خود که دارای سه اتاق خواب است به الگوی آن دوران تشویق شده و بیشتر وسایل را با چوب و حصیر درست کرده است. طراح داخلی این خانه خود بانوی خانه است که می تواند این متریال گرم و جذاب را در تمامی فضاها اعم از اتاق نشیمن، پذیرایی و آشپزخانه ببیند و لذت ببرد.

اقلامی مانند میز تلویزیون، مبلمان نشیمنگاه، پوف کنار مبل، کنسول، میز و صندلی، لوستر و …. عناصری هستند که در این خانه 150 متری از چوب ساخته شده اند و ویژگی خاص و منحصر به فردی به حساب می آیند.

دکوراسیون منزل 150 متر.

دکوراسیون منزل 150 متر.

عنصری که باعث شد این خانه 150 متری یکنواخت به نظر برسد

استفاده از چوب بسیار زیبا است و می تواند حس خوبی به شما بدهد، مخصوصا اگر عاشق این نوع لوازم هستید. اما نکته اینجاست که حتی برای دوستداران چوب هم استفاده زیاد از آن بعد از مدتی تکراری و کسل کننده به نظر می رسد، به همین دلیل خانم به خانه آمد و با استفاده از گل ها و گیاهان آپارتمانی در اندازه ها و ابعاد مختلف، این تکرار را آرام کرد. گل ها در این فضا بوده اند. همچنین توصیه می شود از گل ها و گیاهان داخل خانه برای انرژی بیشتر به خانه و البته تصفیه هوا و زیبایی وصف ناپذیر استفاده کنید و این گزینه فوق العاده را به مجموعه خود اضافه کنید.

دکوراسیون منزل 150 متر.

کمد و لوازمی که به خانه شوکه می کند

البته استفاده بی رویه از یک متریال می تواند ایرادات خاص خود را داشته باشد و به همین دلیل است که با هوشمندی جذاب خانم های این خانه، کمدهایی که در بسیاری از خانه ها قهوه ای هستند، در اینجا به رنگ سفید زیبا انتخاب می شوند. بخشی از آشپزخانه خانه ظاهری چشمگیر. البته بشقاب ها و قفسه های جذابی با رنگ قهوه ای و چوبی نیز در دکوراسیون می بینیم که با سفیدی کابینت ها جذاب به نظر می رسند.

از طرفی استفاده از اکسسوری ها و اکسسوری هایی که جزییات تزیینی محسوب می شوند در چیدمان بسیار به چشم می خورند و نشان می دهند که این ریزه کاری ها می توانند به کلیت جان ببخشند و آن را پررنگ کنند و فضا را از بی روحی خارج کنند. . .

دکوراسیون منزل 150 متر.

دکوراسیون منزل 150 متر.

دکوراسیون منزل 150 متر.

دکوراسیون منزل 150 متر.

دکوراسیون منزل 150 متر.

دکوراسیون منزل 150 متر.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.