افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
5

نگاه نکن همه با چشم و چشم غول لوستر می خرند / با لوسترهای ویترای دکوراسیونی جدید بسازید

  • کد خبر : 164313
نگاه نکن همه با چشم و چشم غول لوستر می خرند / با لوسترهای ویترای دکوراسیونی جدید بسازید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: دکوراسیون برای ما مثل لباس است. همانطور که سعی می کنیم زیبا باشیم و برهنه بودن خوب نیست و شخصیت و زیبایی را در لباس می یابیم، خانه اگر خام باشد قطعاً روح و آرامشی که باید داشته باشد و از طرفی زیبایی را ندارد. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: دکوراسیون برای ما مثل لباس است. همانطور که سعی می کنیم زیبا باشیم و برهنه بودن خوب نیست و شخصیت و زیبایی را در لباس می یابیم، خانه اگر خام باشد قطعاً روح و آرامشی که باید داشته باشد و از طرفی زیبایی را ندارد. که آنچه بعد از تزیین باقی می ماند قابل مقایسه است، خالی نیست! اما اجازه دهید دقیق تر صحبت کنیم. با دیدن اینکه میخوایم به یه رقص سبک بدیم میریم جز لباس اصلیمون جزییات زیادی مثل اکسسوری و شال و آرایش و … میخریم و سعی میکنی باهامون هارمونی جذابی ایجاد کنی و همه چیز رو به هم وصل کنی؟ دکوراسیون خانه هم دقیقاً به همین صورت است و باید اول بیاییم و عناصر بزرگ و اساسی لازم را بخریم که می تواند مبلمان، فرش، تلویزیون، یخچال و … باشد، اما آنچه می تواند مکمل و مکمل بسیار مهم باشد، تجهیزات جانبی. مانند قاب عکس و جا شمعی، زیور آلات، گل، گلدان، پانل و غیره وجود دارد، خوب، همه اینها با هم جذاب هستند.

اما اجازه دهید کمی دقیق تر باشیم و به عنوان مثال به سراغ لوستر برویم. لوسترها انواع مختلفی دارند که بسته به فضا، میزان نور، بودجه و ابعاد می توان آنها را انتخاب کرد. لوسترها بسیار متنوع هستند و درست است که از نظر رنگ تفاوت چندانی با هم ندارند و فقط برخی از رنگ های آنها بیشتر به چشم می آید اما در واقع ظاهر متفاوتی دارند که شما دوست عزیز باید با توجه به نیاز خود انتخاب و خریداری کنید. البته سلیقه شما .

وقتی می خواهید یک لوستر بخرید، دریغ نکنید!

یکی از نکات مهم در انتخاب لوستر این است که وقتی وارد بازار لوستر می شوید و انواع مدل های آویزان از سقف را می بینید و می درخشند، فراموش می کنید که چه می خواستید! آنچه ما می گوییم حرف نیست، کاملاً درست است، زیرا روشنایی لامپ ها و زیبایی آنها به قدری خیره کننده است که فراموش می کنید چه مدلی می خواستید، چه قیمتی می خواستید و کجا می خواستید.

مثل قدیم نیست که یک مدل لوستر معمولی بود و آنقدر شیک، گران قیمت و پر از جزئیات است که واقعا آدم را اذیت نمی کند. اما از مدل لوستر بسیار اشرافی، آراسته و تکراری فاصله بگیریم. در این مقاله قصد دارم شما را با یک سبک جذاب و رنگارنگ لستر آشنا کنم، مخصوصا برای کسانی که رابطه خوبی با هنر و رنگ دارند و می خواهند فضایی کاملا متفاوت داشته باشند. آیا تا به حال در مورد لوستر شیشه ای رنگی شنیده اید؟

تحت عنوان

لوستر ویترای برای چه نوع فضاهایی مناسب است؟

لوسترهای ویترای در طرح ها و کارکردهای مختلف موجود هستند. می توانید از لوسترهایی استفاده کنید که دارای کریستال های بزرگ و شفاف هستند که نور را به طور یکنواخت در تمام اتاق پخش می کنند. یا مثلاً لوسترهایی با کریستال های رنگی و طرح های خاص وجود دارند که می توانند به دکوراسیون داخلی فضای شما جان ببخشند. وجود لوسترهای ویترای در فضاهای بزرگ با دکوری ساده و مینیمال، طراحی زیبا، مدرن و جذابی را ایجاد می کند. علاوه بر این، این نوع لوستر می تواند به عنوان یک عنصر تزئینی در فضاهای کوچک بسیار خنک باشد.

بنابراین اگر خواهان یک لوستر شیک و منحصر به فرد هستید، لوستر ویترا ایده بسیار خوبی است که به دکوراسیون داخلی شما جلوه و زیبایی خاصی می بخشد.

تحت عنوان

به این می گویند رقص نورها و سایه ها.

لوستر ویترای به «رقص نور و سایه» معروف است که یک اثر هنری استثنایی است که با طراحی های خلاقانه و استفاده از شیشه های رنگی متنوع، تجربه بصری منحصر به فردی را ایجاد می کند. خوب، در این لوسترها، چون اجازه می‌دهند نورهای رنگی از شیشه‌های رنگی زیبای خود عبور کنند و سایه‌های خنک و متحرکی را روی دیوارها و سقف به نمایش بگذارند. ترکیب نور و سایه حس آرامش فوق العاده ای به فضا می دهد. هرکسی که با چنین صحنه ای روبرو شود، شگفتی این لوستر را باور خواهد کرد و در واقع می تواند هر فضای ساده ای را ساده و هیجان انگیز کند.

تحت عنوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.