افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

فرار دو زندانی از هالیوود با گروگان گرفتن افسران پلیس! در تهران اتفاق افتاد

  • کد خبر : 164252
فرار دو زندانی از هالیوود با گروگان گرفتن افسران پلیس!  در تهران اتفاق افتاد

به گزارش رکنا، این دو دزد اواخر آذرماه سال جاری در حالی که سوار بر موتورسیکلتی با پلاک ناقص بودند، از خودروهای گشت کلانتری دستور ایست دریافت کردند، اما متواری شدند تا سرانجام پس از چند دقیقه تعقیب و گریز، ماموران موفق به توقف این خودروها شدند. موتورسیکلت سرقتی و دو متهم دستگیر شدند دو […]

به گزارش رکنا، این دو دزد اواخر آذرماه سال جاری در حالی که سوار بر موتورسیکلتی با پلاک ناقص بودند، از خودروهای گشت کلانتری دستور ایست دریافت کردند، اما متواری شدند تا سرانجام پس از چند دقیقه تعقیب و گریز، ماموران موفق به توقف این خودروها شدند. موتورسیکلت سرقتی و دو متهم دستگیر شدند

دو سارق به کلانتری منتقل شدند و یکی از آنها در تحقیقات عنوان کرد که موتورسیکلت را از یکی از دوستانش به نام حسن به امانت گرفته و منکر اطلاع از سرقتی بودن آن شد.

اما وقتی در پی اظهارات دو جوان دوستشان حسن دستگیر شد، گفت: موتورسیکلت را به همراه این دو نفر دزدیدیم و این تنها موتوری نیست که دزدیده ایم و در خیابان ها پرسه زدیم و به دنبال آن رفتیم. مسیر. موتورسواران پشت چراغ قرمز یا در خیابان های شخصی، آنها را مسدود می کنیم و تهدید می کنیم که موتورهایشان را می دزدیم.

در عین حال در تحقیقات شاکی پرونده مرد جوانی; وی متهمان را سارقان موتورسیکلت خود معرفی کرد.

در ادامه تحقیقات اولیه سه متهم برای تحقیقات بیشتر به دادسرای شرق تهران منتقل شدند. اما چون با تهدید و آزار شاکیان سرقت های خود را انجام می دادند، قاضی پرونده برای رسیدگی به اتهامات آنها قرار عدم صلاحیت صادر کرد. بدین ترتیب پرونده به دادگاه جنوب تهران ارجاع و متهم به همراه دو سرباز در محل حاضر شدند.

سربازان کلانتری برای انتقال متهم به دادسرا یک دستگاه خودروی پراید دربست کرایه کردند و دست حسن را به دستگیره بالای شیشه خودرو با دستبند بستند. دو متهم دیگر نیز دستبند بسته بودند و هر سه روی صندلی عقب نشسته بودند. دو سرباز همراه او نیز در صندلی جلو کنار راننده نشستند و ماشین شروع به حرکت کرد. یک ربع راه گذشته بود که ناگهان دو متهم دستان بسته خود را بالا بردند و به گردن دو سربازی که در صندلی جلو نشسته بودند انداختند.

دو سرباز سعی کردند خود را آزاد کنند، اما با مقاومت سارقان از پشت روبرو شدند. آنها دو سرباز دارند گروگان آن را گرفته بودند تا راننده مجبور شود ترمز کند و آنها بتوانند فرار کنند. راننده پراید با دیدن این صحنه سعی کرد با سارقان صحبت کند تا سربازان بروند اما دستبندان فقط به فکر فرار بودند و هر لحظه گلوی دو سرباز را محکم می کردند. راننده که جان هر دوی آنها را در خطر می دید مجبور به توقف شد و دو سارق با دستبند سعی در فرار داشتند اما حسن که دستبندش به دستگیره در بسته شده بود موفق به فرار به همراه همدستانش نشد.

فرار سارقان به پلیس و اورژانس گزارش شد و دو سرباز که وضعیت جسمانی خوبی نداشتند به بیمارستان منتقل شدند. به این ترتیب پرونده فرار سارقان که سوابق متعدد سرقت و زورگیری را در پرونده خود دارند در بند هشتم بازپرسی دادسرای ویژه سرقت تشکیل و قاضی پرونده دستور دستگیری سارقان را صادر کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.