افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

“در انتخابات سرنوشت ساز سال جدید به جنگ طلبان رای ندهید” – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 164040
“در انتخابات سرنوشت ساز سال جدید به جنگ طلبان رای ندهید” – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، نشریه آمریکایی «نارنجی شهرستان رکوردوی روز چهارشنبه در آستانه انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا (2024) و انتخابات مجلس نمایندگان در گزارشی ضمن هشدار به شهروندان آمریکایی از آنها خواست به جنگ طلبان و سیاستمداران حامی جنگ در جهان رای ندهند. این گزارش به شهروندان آمریکایی هشدار داد: اگر از حامیان جنگ […]

به گزارش خبرگزاری مهر، نشریه آمریکایی «نارنجی شهرستان رکوردوی روز چهارشنبه در آستانه انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا (2024) و انتخابات مجلس نمایندگان در گزارشی ضمن هشدار به شهروندان آمریکایی از آنها خواست به جنگ طلبان و سیاستمداران حامی جنگ در جهان رای ندهند.

این گزارش به شهروندان آمریکایی هشدار داد: اگر از حامیان جنگ و بلایای خارج از ایالات متحده حمایت کنید، ممکن است زندگی اجتماعی شما در خانه نیز تحت تأثیر عواقب و چالش های بسیاری قرار گیرد.

این نشریه آمریکایی با اشاره به تاریخچه جنگ های فلسطین با رژیم اسرائیل که بارها با حمایت دولت آمریکا ادامه یافته است، به سابقه جنگ دولتمردان آمریکایی در سایر نقاط جهان از جمله اوکراین اشاره کرد. میانمار، سودان و افزود: سیاست جنگ طلبی کاخ سفید نه تنها پیامدهایی دارد. صدمات جبران ناپذیری بر زندگی اجتماعی و شخصی آمریکایی ها وارد کرده است، اما همچنین باعث کشته شدن بسیاری از سربازان آمریکایی در جریان سیاست نظامی واشنگتن شده است.

این گزارش با انتقاد از جنگ افروزی آمریکا در عراق و سوریه می نویسد: در شرایطی که ناآرامی ها و درگیری های قبلی در منطقه غرب آسیا فروکش کرده است، اما واشنگتن همچنان به سیاست فروش تسلیحات و جنگ افروزی در چهار گوشه جهان، جهان ادامه می دهد. بدون توجه به مشکلات داخلی، با درآمدهای مالیاتی شهروندان آمریکایی همچنان ادامه دارد.

این نشریه در پایان یادداشت خود به رای دهندگان آمریکایی توصیه می کند: با عدم حمایت از جنگ طلبان در انتخابات به فکر منافع اجتماعی و سلامت بنیان خانواده زندگی اجتماعی خود باشند و اگر به جنگ طلبان رای دادند، شما باید برای پیامدها و تهدیدات داخلی آماده شود. برای آن آماده شوید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.