افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

شایعاتی که منجر به التهاب بازار می شود را دنبال خواهیم کرد.

  • کد خبر : 164035
شایعاتی که منجر به التهاب بازار می شود را دنبال خواهیم کرد.

سید محمد هادی سبحانیان در بازار گزش در همایش آموزشی و نشست سالانه کارگران حقوقی سراسر کشور با اشاره به شبهات روزهای اخیر پیرامون مسائل مالیاتی در فضای مجازی و بعضا رسمی افزود: در حال شنیدن نظرات کارشناسان هستیم. و انتقاد منصفانه در زمینه مالی». و از آن استقبال می کنیم اما با شایعاتی که […]

سید محمد هادی سبحانیان در بازار گزش در همایش آموزشی و نشست سالانه کارگران حقوقی سراسر کشور با اشاره به شبهات روزهای اخیر پیرامون مسائل مالیاتی در فضای مجازی و بعضا رسمی افزود: در حال شنیدن نظرات کارشناسان هستیم. و انتقاد منصفانه در زمینه مالی». و از آن استقبال می کنیم اما با شایعاتی که باعث تشویش اذهان عمومی و التهاب در فضای کسب و کار و بازار می شود موافق نیستیم و از طریق نهادهای قانونی و قضایی پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه همکاران حوزه حقوقی سازمان امور مالیاتی می توانند در دو حوزه وصول و تحول در مالیات استان بسیار موثر و کمک کننده باشند، افزود: اگر بخواهیم به وظایف و تعهدات خود مطابق با گذشته عمل کنیم. رویه ها، ما قطعا نتیجه مطلوبی نخواهیم گرفت. امروز دستاوردها و رشد چشمگیر درآمدهای مالیاتی را مدیون پیشرفت های جدید در مالیات استانی هستیم.

سبحانیان یکی از اهداف کلیدی نظام مالیاتی را دستیابی به درآمدهای مالیاتی در نتیجه اقدامات انجام شده توسط همکاران در محاکم قضایی دانست که تصمیمات صحیحی به نفع سازمان صادر شده است.

رئیس سازمان امور مالیاتی تصریح کرد: سازمان امور مالیاتی در قوانین جدید وظایفی را برعهده دارد که مهم‌ترین آنها قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان است که از اول آذرماه اجرایی شد. انتظار می رود کلیه اعضای سازمان به ویژه همکاران در حوزه حقوقی هر چند مملو از شرافت در اجرای دقیق آن کوشا باشند.

وی به پرونده های تشکیل شده در محاکم قضایی در خصوص کارت بازرگانی، شرکت های صوری، تخلفات ماده 274 قانون مالیات های مستقیم پرداخت و افزود: باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد چرا که به نتیجه رسیدن پرونده های بزرگ و مهم قطعا می تواند کمک کننده باشد. سازمان به اهداف خود دست یابد.

سبحانیان از کاهش چشمگیر ابطال ضوابط مالیاتی در دیوان عدالت اداری از کارکنان معاونت حقوقی سازمان تقدیر و تشکر کرد و گفت: در این راستا در 10 ماهه امسال نسبت به سال گذشته کاهش 70 درصدی داشته ایم. نسبت به مدت مشابه سال گذشته. این یک دستاورد بزرگ برای نظام مالیاتی است.

وی با بیان اینکه خود را موظف به بهبود فضای کسب و کار می دانیم افزود: رویه های جاری در نظام مالیاتی باید به گونه ای طراحی شود که شرایط برای فعالان اقتصادی قابل پیش بینی باشد. در دوره جدید از بخشنامه های خلق الساعه پرهیز شده است. از سوی دیگر امکان اعمال نظر فعالان اقتصادی و ذینفعان در تدوین بخشنامه گنجانده شد و قابلیت ابطال پذیری آن نیز به حداقل رسید.

رئیس سازمان امور مالی خاطرنشان کرد: پیشنهادهایی که با اصلاح و تدوین آیین نامه ها و بخشنامه های مالیاتی منجر به بهبود وصول مالیات شود، از نظر مادی و معنوی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.