افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
4

آیا از دکوراسیون منزل خود خسته شده اید؟ خوب، ترکیب سبز و قهوه ای را امتحان کنید.

  • کد خبر : 163611
آیا از دکوراسیون منزل خود خسته شده اید؟  خوب، ترکیب سبز و قهوه ای را امتحان کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دقت کرده اید که بسیاری از افراد جرات استفاده از رنگ های مختلف در دکوراسیون منزل و محل کار خود را ندارند و معمولا از رنگ های خنثی مانند کرم، طوسی یا زغالی برای دکوراسیون استفاده می کنند؟ اما باید بدانید که اگرچه این رنگ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دقت کرده اید که بسیاری از افراد جرات استفاده از رنگ های مختلف در دکوراسیون منزل و محل کار خود را ندارند و معمولا از رنگ های خنثی مانند کرم، طوسی یا زغالی برای دکوراسیون استفاده می کنند؟ اما باید بدانید که اگرچه این رنگ ها زیبا هستند، اما بسیار تکراری می شوند و در واقع جذابیت خاصی ندارند.

عید نزدیک است و شما می توانید با ایجاد تغییرات کوچک حال و هوای جدیدی به خانه خود بدهید و همچنین می توانید کل دکوراسیون خود را تغییر دهید. با من بیایید تا ایده خوبی برای تغییر دکوراسیون به شما بدهم.

کمی شجاعت داشته باش!

حالا نمی گویم رنگ هایی مثل سرخابی و سبز کله غازی را برای دکور خود انتخاب کنید، اما رنگ های راحت تری هم هستند که ترکیب فوق العاده ای را برای شما ایجاد می کنند. یکی از این ترکیب رنگ ها که فضای بسیار گرم و جذابی را ایجاد می کند، ترکیب رنگ های سبز و قهوه ای است.

خانه ای را تصور کنید که کف آن با پارکت گردویی پوشانده شده و مبلمان آن به رنگ سبز یشمی است! البته در این خانه می توانید رنگ مبلمان را قهوه ای و دیوارها را سبز تصور کنید تا شخصیت خاص آن بیشتر شود. حتما با من هم عقیده هستید که حتی تصورش هم باعث شد گرما و آرامش این فضا را حس کنید… اما هنوز تمام نشده است، تا پایان این مقاله همراه من باشید تا به شما بگویم چگونه بقیه فضاها را سازماندهی کنید. خانه.

دکوراسیون-قهوه ای-سبز5

بهترین راه برای انتخاب فرش چیست؟

فرش برای ما ایرانیان کالای مهمی است که به خانه گرما و صمیمیت می بخشد و اهمیتی که مردم آن خانه برای هنر و فرهنگ قائل هستند را مشخص می کند. در فضایی که کف آن دارای پارکت قهوه ای است، بهتر است رنگ فرش شبیه به رنگ کف خانه باشد و از رنگ هایی مانند سبز، کرم و زرد نیز استفاده شود.

دکوراسیون-قهوه ای-سبز7

مطمئن باشید با این انتخاب جذابیت دکوراسیون شما چند برابر می شود و دیگران را مجبور می کنید با دیدن خانه یا مکان شما از سلیقه خوب شما تعریف کنند!

گل ها و گیاهان طبیعی را فراموش نکنید!

امروزه افراد کمی هستند که از گل در خانه یا محل کار خود استفاده نکنند. در دکوراسیونی که در این مطلب برای شما توضیح دادم استفاده از گیاهان طبیعی طراوت خاصی را به فضا می آورد و گرما و صمیمیت آن را دو چندان می کند.

دکوراسیون-قهوه ای-سبز3

گل طلایی خود را در چند نقطه روشن در فضایی که چیدمان می کنید قرار دهید و سپس زیبایی آن را مشاهده کنید!

تیر را با یک جسم قرمز شلیک کنید!

شاید کمی هیجان می خواهید و فکر می کنید این ترکیب رنگ چندان جذاب نیست، اما صبر کنید. من یک پیشنهاد خوب برای شما دارم! با یک آیتم قرمز شفاف، می توانید آن هیجان و جذابیت فوق العاده را به خانه یا محل کار خود اضافه کنید و از دیدن آن شگفت زده شوید!

دکوراسیون خاص

کوسن های قرمز، یک مبل تک نفره قرمز، یک دکوراسیون خاص به همین رنگ و یا یک دیوار نه چندان بزرگ به رنگ قرمز برای این کار به کار می آیند و شما را به فکر داشتن فضایی دلنشین می اندازند که توجه همه را به خود جلب کند. باعث می شود احساس راحتی کنید.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.